محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات مامانی

دو سال و دوماهگی پسر مامان

1392/12/3 19:13
1,613 بازدید
اشتراک گذاری

        سلام عزیز دلم دو سال و دو ماهگیت مبارک گلم

 

 

روزها یکی پس از دیگری می گذره و تو بزرگ می شی و حسرت لحظه های

 

بی تو بودن آزارم   میده لحظه هایی که بنا به مشغله کاری نمی تونم پیشت

 

باشم . پسر دوسال و دو ماهه ام خیلی دوستت دارم  هر روز که می گذره

 

چیز جدیدی یاد می گیری و روز به روز هم شیرین زبون تر می شی خیلی

 

 با مزه حرف میزنی وشیرین زبونی می کنی وارد جایی بشی که  نا آشناست

 

غریبی می کنی و زیاد حرف نمی زنی اما یخت که وا شه شروع می کنی به

 

 حرف زدن . لحظاتمون با وجود تو خیلی رنگی هست .

 

اندر احوالات پسری این روزها :

 

میری تو آشپزخونه در یخچال وا می کنی و قیافه حق به جانب  می گیری

 

و می گی :

 

مامانی من آب بیوه بخوام

 

مامانی : نداریم پسرم

 

پسری : هست ، اوناش ،آب بیوه

 

مامانی : بیا بهت شیر موز بدم

 

پسری : دیر موژ نبخوام ، آب بیوه بخوام

 

نصفه شبی بعد از کلی کلنجار مجاب شدی که بخوابی تو تاریکی بالشتو  با یه   

 

دست گرفتی و با دست دیگه پتو داری میری بشینی رو مبل و البته پشت

 

 لپ تاپ.

 

پارسا پسرم بیا لالا کن

 

پسری : من ایجا بخوابم

 

مامانی : بیا سر جات عزیزم

 

پسری : من بخوام بره ببینم ، بابایی ای ی ا بره بزال

 

تو این فا صله بالش رو گذاشتی رو مبل و پتو کشیدی رو سرت و فقط سر

 

کوچولوت دیده میشه .

 

رفتی تو اتاقت صدای اهن اوهون میاد و هر از چند گاهی صدام میزنی که

 

مامانی  ای ی ا.

 

میام تو اتاق چی می خوای عزیزم پس از کلی تلاشی که کردی و نتیجه نداده

 

مامانی اتاب بخوام (کتاب می خوام) .بیا  ب ا م   اتاب   ب و و ن    بیا  برام

 

کتاب بخون.

 

کتاب مورد نظرت رو با اشاره نشونم میدی

 

خب من می خونم شما تکرار کن  با کلی ذوق می گی باش

 

کتاب آموزشی دو زبونه است و هر صفحه به یک ماشین اشاره داره .

 

 مامانی : اتوبوس - باس

 

پسری : ابوتوس - باش

 

مامانی : تراکتور - تراکتور

 

پسری : ماشین - تکتور

 

مامانی : موتور سیکلت و . . .

 

پسری : موتو -  ماشین

 

و . . .

 

 

راستی پسر گلم یه  فرشته کوچولوی دیگه زمینی شد اسمش

 

محمد کیان هست نسرین جون تولد گل پسرت مبارک انشاالله

 

خوش قدم باشه .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان نازدونه ها
4 اسفند 92 8:01
تولد محمد كيان وهمينطور ماهگرد محمد پارسا جان رو تبريك ميگم جيگر خودشو دير موژ نبخوام گفتنش
مامان مطهره
4 اسفند 92 14:13
خاله خاطره
5 اسفند 92 0:54
سلام دوست عزیزم ممنون از حضورتون من دیگه وب وروجک ها رو ادامه نمیدم دوست داشتید توی اون یکی وبم لینکتون میکنم خدا پسر نازتو واست حفظ کنه
خاطره
5 اسفند 92 0:54
راستی یادم رفت بگم این وب خودمه
نرجس خاتون ، مامان طهورا خانوم
5 اسفند 92 23:57
ای قربونش. طهورا به آب میوه میگه آو نیمه ! جزو معدود کلماتیه که اشتباه میگه. الهی فدای شیرین زبونی های این گل پسر
مامان امیرمهدی
6 اسفند 92 2:01
عزیزم دوسال ودوماهگیت مبارک ماشالا به این حرف زدنت شیرین زبونم
مامان مهنا
6 اسفند 92 15:41
دوسال و دوماهگیش مبارک تولد محمدکیان هم مبارک
مامان رادین
6 اسفند 92 15:47
عزیزم 2 سال و2 ماهگیش مبارک
مامان آریام
9 اسفند 92 0:09
عزیزم ماشاالله چقدر بامزه حرف میزنی...یاد روزهایی افتادم که تو دل مامانت بودی و اسمت نی نی گلو بود قدم نو رسیده م مبارک مامانی خیلی بی حوصله شدم...دیگه حوصله وبلاگ نویسی ندارم واسه همین خیلی دیر میام شما غیبت نکنید تو رو خدا راستی آپ هم کردم...مرسی که همیشه به ما سر میزنی...خجالتمون میدی راستی این باب اسفنجی چیز خوبیه..من که یه سی دی رو گرفتم..همش حرفهای بد داره...آریام هم که ضبط صوته..منم ممنوعش کردم شما چه میکنید
مامان پریسا
9 اسفند 92 12:32
سلام خوبید؟ اول ماهگرد پارسا جون و دومم تولد محمد کیان جون مبارک باشه
مامان پریسا
9 اسفند 92 12:33
یاد کوچیکی پریسا افتادم که پتو و بالش به دست راه میفتاد داخل خونه قربون شیرین زبونیات
مامان طلا
11 اسفند 92 20:14
عزیزم چه ماشاله شیرین شده این گل پسر. خدا واستون حفظش کنه
نوشين مامان آريا
14 اسفند 92 10:39
عزيزم دوسال و دو ماهگيت مبارك باشه ايشااله روزهاي رنگي و شادي پيش روت باشه واقعا بچه ها چه دنيايي دارن
مانا مانا
14 اسفند 92 19:35
سلام ... بوس بوس تولده محمد کیانم مبارک بوس بوس
khalejoon mo
16 اسفند 92 16:01
i
میترا
19 اسفند 92 18:07
دوسال دوماهگیت مبارک
mojde
10 فروردین 93 4:34