محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات مامانی

9روز دیگه . . .

1390/9/25 21:00
719 بازدید
اشتراک گذاری

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                   

 

                              فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

سلام نانازم

خوبی ؟ وای 9 روز دیگه مونده niniweblog.comنانازم این روزها و ساعت های آخر خیلی دیر برامون می گذره انگار

زمان از حرکت وایستادهniniweblog.comراستی گلم بابایی  اومد و شما هم کلی با حرکاتتniniweblog.comniniweblog.com

خودتو براش لوس کردیniniweblog.comتقریبا همه چیز برای ورودت آماده هست گلم امیدوارم این چند روز هم به خوبی

بگذره و شما سلامت بیای پیشمونniniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

باباییییییییییییییییی
25 آذر 90 21:04
سلام عزیزم تو این مدت که نبودم و رفته بودم واسه مسابقات همش به تو و مامانی فکر می کردم خیلی خوشحالم که دوباره برگشتم پیشتون و هردوتون سالم هستین من و مامانی منتظرتیم و دوست داریم
khale rize
25 آذر 90 21:27
salam.cheshmetoon roshan.tabrik kee be roz shomarie roze tavalod nazdik shodin.ma ham rozshomari mikonim.movazeve mohamad parsa va hame chiz bashid. .
مامان طلا
25 آذر 90 23:20
سلام . دیدی گفتم تا باباش نیاد نمیادش !!!!!!!!! به به به چه پسر حرف گوش کنیه ها
مامان پریسا
25 آذر 90 23:46
9 .................. راستی تونستی رای بدی 143 یادت نره. منتظر محمد پارسا هستیم.
منا مامان الینا
26 آذر 90 0:17
سلام عزیزم خوبی مامانی؟ پس این پسمله کی میاد من ببینمش؟
مامان طهورا
26 آذر 90 9:02
سلام عزیز دلم. به روز شمار افتادی ها.... کاملا حس و حالت رو درک میکنم.خیل یمراقب خودت باش. و اولین بار که پسرت رو می بینی...یادت باشه که هنوز بوی آسمون رو می ده...بوش کن...بهش سلام کن...و خدا رو شکر کن که این نعمت رو بهت داده.خیل یها محرومند از نعمت مادر شدن.... اگر یادت بودمن رو هم دعا کن...یه مشکلی دارم....
مامان نفس طلایی
26 آذر 90 10:53
سلام عزیزم انشاالله به سلامتی میگذره
مامان زهره
26 آذر 90 12:22
سلام گلی نه روز برای مادر نه قرنه ! اول خدابهت صبر بده بعد سلامتی ./ امیدوارم چشمت به جمال کوچولو باز بشه!


سلام عزیزم
قربونت
واقعا که همینظور هم هست
انشاالله
مامان مهنا
26 آذر 90 13:18
سلام خانمی
خدارو شکر بابایی هم اومد
راسی اپم


سلام
ممنون سر زدی
حتما خدمت می رسم گلم