محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

خاطرات مامانی

هفته ای که گذشت . . .

1390/11/9 23:34
873 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

مامانی قرار بود خاطره هر روز رو برات جدا بنویسم اما فرصت نمی کنم تا میام شروع به نوشتن کنم

بیدار می شی و باید بهت برسم . داخل دفتر خاطراتت هم کلی نوشتم که متاسفانه متوجه شدم

نرم افزارش مشکل داره و همه خاطراتت حذف شده ناراحتاما اشکالی نداره دوباره برات می نویسم عزیزم

هفته ای که پشت سر گذاشتیم خیلی اتفاقات افتاد اولیش این بود که تو یک ماهه شدی عزیزم و دومیش

هم اینکه برای دنیا اومدن گل پسل قند عسل جشن تولد گرفتیم البته با تاخیر . . .خیلی خیلی بهمون خوش

گذشت و شما هم پسل خوبی بودی و باهامون همکاری کردی عزیزم . مامان جونی و خاله جونی ها و

دایی جونی ها خیلی زحمت کشیدند انشاالله جبران کنیم . در ضمن آش نذری شما رو هم در همین روز

دادیم انشاالله مورد قبول واقع بشه .

الان که برات می نویسم  لالا کردی و هر ازچندگاهی تکون می خوری . منم سعی می کنم مختصر و

مفید بنویسم تا نصفه و نیمه نمونه کارم عزیزم من و بابایی خیلی دوستت داریم .

محمدپارسا در حالات مختلف :

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
10 بهمن 90 13:21
ای جوووووووونم ، چشماتو قربون
مامان آریام
10 بهمن 90 18:08
سلام خاله خیلی خیلی مهربونم مرسی که همیشه یاد ما بودی و بهمون سر زدی. ما دوباره اومدیم بعد از 2 ماه غیبت ماشاالله پسر ما هم داره زود زود بزرگ میشه. یک ماهگیش مبارک باشه. ایشاالله سالهای سال شاد و سلامت باشه کنار مامان و بابای مهربونش چهره خیلی مردونه ای داره از حالا داره خودی نشون میده
khale joon mo
10 بهمن 90 19:35
salam khobin bah bah tavalod ninijoon bozorg shode mamane erfan nayomadi bebinish
khale joon mo
10 بهمن 90 19:36
زهرا ـ مامان مریم گلی
10 بهمن 90 22:46
الهی که من قربون این پسملی جیگررر برم.... مامانی منم اولای بارداریم که هنوز جنسیت نینی م معلوم نبود 2 تا اسم انتخاب کرده بودم.محمد پارسا و پارمیدا.... الهی فداش بشم واقعا هم اهنگ وبلاگش بهش میاد....دست کوچولو...پا کوچولو.... ببوسش....
مامان پریسا
11 بهمن 90 1:07
من پیشنهاد میکنم پست هاتون رو هفتگی کنید یا چند روز یکبار که هم خسته نشی و هم همه مطالب رو نوشته باشید. عکسها هم خیلی نازن
مامان تربچه
11 بهمن 90 7:08
سلام عزیزم رمز رو برات خصوصی گذاشتم
مامان شایان
11 بهمن 90 8:16
ای جانم قدم نورسیده مبارک...آخرین باری که اومدم اینجا هنوز پسر گلت به دنیا نیدومده بود....ماشالله هزار ماشلله که دیگه یک ماهه شده...خدا حفظش کنه
مامان کیان
11 بهمن 90 9:56
محمد پارسا خیلی جیگریاااااااااااااا
سحر مامان آراد
11 بهمن 90 13:22
عزیزم خیلی وقته که بهتون سر نزده بودم اراد همه وقتمو گرفته چه عکسای ناناسی بوسسسسسسسسسسس واسه محمد پارسا جونم
khale joon mo
11 بهمن 90 21:20
salam harfamo jahaye dg goftam inja chizi nadaram begam
محيا كوچولو
12 بهمن 90 0:54
نذرتون قبول خاله، به ما كه آش نرسيد! لااقل يه كاسه آش ميذاشتيد تو وبلاگايشالله هزارساله شي محمدپارسا گلي
مامان طلا
12 بهمن 90 7:28
جیگر طلایی تو با اون چشمای خوشگلت
parya
12 بهمن 90 13:37
سلام انسان وقتی به عکسها نگاه می کند از خود می پرسد آیا من هم زمانی اینجوری کوچلو بودم حالا که به اوج قدرت رسیدم؟؟؟ واقعا هر اینه برای انسان عبرتی است ببخش بازم بیا
khale joon mo
12 بهمن 90 18:23
baz omadam salam mamane erfan nisti chera biad bebin parsa bozorg shode
khale joon mo
12 بهمن 90 18:24
مامان علي خوشتيپ
13 بهمن 90 9:27
الهي چشاشوووووووووووو
مامان امیر مهدی
13 بهمن 90 12:53
عزیزم لباششششششو مامان محمد پارسا آدرس امیر مهدی جووون تغیر کرده لطفا درستش کنید ممنون
مامان رادين
13 بهمن 90 17:54
اي جونم خاله خيلي ناز شدي
mamane Ali
13 بهمن 90 21:09
سلام مامانی .. یه ماهگیه گل پسر مبارک .. چه نمکیه
مامان زینب
14 بهمن 90 9:24
هزار ماشالااااااااا ببوس ÷سرت رو وبلاگ محمد پارسا ازون وبلاگای دوست داشتنیه منه...چون از قبل تولدش دنبالش میکردم و واقعا لذت میبرم بزرگ شدنش رو میبینم
زهره مامان آریان جون
17 بهمن 90 2:51
یک ماهگیت مبارک لپتو میخورماااااا راستی نذرتون قبول
مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 بهمن 90 15:29
ای وای من چه گل پسری شده ماشالله