محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

خاطرات مامانی

خرید سرویس چوب نی نی

1390/8/15 0:48
1,706 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خوبی گلم ؟ چطوری با عملیات های سرفه مامانی نازی دلم می سوزه واسه پسل ناز وقتی سرفه

می کنم آخه خیلی شدید هست وقتی شروع می شه و همراه با اوغ زدن ناراحتخدا رو شکر از وقتی

داروهامو عوض کردم حالم  خیلی بهتر شده عملیات های سرفه هم کم شده انشاالله تا 3 شنبه که می

خوام برم سر کار حالم بهتر هم می شه لبخند این چند روزی که مریض بودم و خونه بابایی از کار و زندگی

افتاده عصر ها درگیر کارهای من هست البته امروز عصر بالاخره رفتیم دنبال سرویس چوبت نمونه کاری

که حاضر شده بود خوب و قشنگ  بود اما آقای فروشنده بعد از کلی معطل کردن ما گفت من فقط تک

رنگ کار می کنم و سفارش همون تک رنگ رو هم می گیرم اوهمن و بابایی هم تصمیم گرفتیم بریم

یه فروشگاه دیگه آخه قبلا  اونجا یه نمونه کار  انتخاب کرده بودیم هم جا دار بود و هم اینکه با فضای

 کوچک خونه ما سازگار بود بالاخره این مامانی سخت پسند شما تصمیم نهایی رو گرفت  نانازم من تا

جایی که یادمه  اصلا از خرید کردن خوشم نمی اومد  اما از وقتی ازدواج کردم و مخصوصا برای جهیزیه

خریدن یه جورایی مجبور شدم تن به این کار بدم نیشخنددست به خریدم بد نشده اما  هر کی با هام بیاد

خرید کلافه می شهniniweblog.com  بگذریم گلم امیدوارم تو مثل من نشی . رنگ سرویس چوبت فیروزه ای هست

راستی گلم بالاخره مامانی تصمیم نهایی رو گرفت و برای گل پسرش تخت نوجوان سفارش داد چشمک

سفارش رو قرار شد شنبه برامون بیارن  امیدوارم ازش خوشت بیاد عزیزمniniweblog.comniniweblog.comخب امشب

شب عید بود و مامان جونی هم زنگ زده بود که بریم  خونشون کارمون که تموم شد رفتیم خونه مامان

جونی و بابا جونی عمو امیر و خانواده هم اومده بودن خونه بابایی بعد از شام هم طبق معمول اومدیم

خونه مامان جونی هم سفارش کرد فردا که روز عید هست صبح زود بریم خونشون چون بابا جونی هر

سال عید قربان گوسفند قربانی می کنندniniweblog.comتا فردا خدانگهدار گلمniniweblog.com عیدت هم مبارک

عزیزمniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پارسا جون
16 آبان 90 17:08
مبارک باشه عزیزم نذرتون هم قبول باشه
mamane Ali
16 آبان 90 17:39
سلام گلم .. عید شما مبارک سرویس چوب هم مبارک آقا محمد پارسای گل باشه .. راستی من لینکتون رو تو وبلاگم گذاشتم
khale joon mo
16 آبان 90 17:43
salam mobarake zotar kharidaro anjam bede mamani badan barat sakht mishe
مامان آریان جون
16 آبان 90 23:36
مبارکه.ما منتظریم هرچی زودتر عکسای سرویسشو ببینیم
مریم مامان عسل
17 آبان 90 0:43
سلام عزیزم. عیدت مبارک. وسایل نی نی جون هم مبارک. عکساشو حتما بذاری ببینیم. من انقد ذوق میکنم این عکسای سیسمونی رو ببینم!
بابای کیان
17 آبان 90 11:30
سلام.ان شاءالله سلامت باشید و پیروز. این روزها می گذره
مامان ریحان جیگر
18 آبان 90 21:29
سلام خیلی کار خوبی کردی تختشو نوجوان گرفتی دیگه اینجوری تا چندین سال براش قابل استفادس


سلام
ممنون از اظهار لطفت