محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات مامانی

خاطرات گل پسل قند عسل

1390/12/2 22:19
833 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناناز مامان

 

 امروز مامان جونی و باباجونی  صبح زود  رفتند فرودگاه که جهت سفر زیارتی حج اعزام بشن دیشب

 خونه مامان جونی و بابا جونی بودیم  هر کاری کردن بیدار بشی  مگه بیدار شدی بیهوش بیهوش

بودی نایت اسکین سه ساعتی خوابیدی و همینکه پامون رسید خونه بیدار شدی و سرحال که بازی کنی

 نایت اسکیناما من وبابایی خسته و حال نداشتیم باهات بازی کنیم البته بابایی باهات بازی کرد

 خوشبختانه این روزا تا صدای بابایی رو می شنوی از خودت صدا در میاری نایت اسکینو اونقدر دست

 و پا میزنی که بابایی بغلت کنه بابایی هم کلی ذوق می کنه من که ساعت یک خوابیدم اما

بابایی تا 2 شب باهات بازی کرده بود و بعدش بهت شیرخشک داده بود و کلی بدنت رو ماساژ

 داده بود تا دوباره بیهوش شدی پسملی پیشرفت کرده بابایی  دست بکشه به سرش و نوازشش

 کنه بیهوش می شه . . .

 ناناز من چشماش رو که باز می کنه می خنده نایت اسکینو من خیلی دوست دارم . امیدوارم مثل بابایی

خوش اخلاق و مهربون  بشی . هر روز که می گذره بزرگتر می شی و این رو می شه به وضوح

احساس کرد . حالا دیگه با صدای بلند وقتی باهات حرف می زنیم می خندی و شب ها خوب

می خوابی و  واسه خودت بدون اینکه نق بزنی بازی می کنی البته نباید مامانی رو ببینی چون

 گرسنه ات می شه مثلا امروز بهت شیر دادم عوضت کردم گذاشتمت بازی کنی تا زمانی که

 نمی دیدی منو دست و پا میزدی و می خندیدی وکلی اصوات ناشناخته تولید می کردی اما

همین که منو دیدی نق نق که باید بغلت کنم و بعدش هم درخواست می می کردی کلا چند

 روزی می شه مامانی رو اذیت نمی کنی .عزیزم من وبابایی خیلی دوستت داریم .

 

پارسا و عروسک موزیکالش که با صداش بیهوش میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان علي خوشتيپ
3 اسفند 90 0:08
وووووووووي چه بزرگ و ناز شده هزار ماشاالله پارسا جون.عاشق عكس آخريش شدم.خيلي خوردنيه
مامان آریا
3 اسفند 90 0:14
پارسا جونم خیلی ناز ناز و ملوسی ایشالله که همیشه سلامت باشی
مریم مامان عسل
3 اسفند 90 2:55
وای قربونش بشم! چقدر توی این عکس آخری شبیه علی وقتی خوابه توی کریرش! جیگرتو گاز گازز! راستی کارهای این نی نی ها هم خیلی شبیه همه. این پست رو انگار خودم نوشتم!
مریم مامان عسل
3 اسفند 90 2:56
اون عسلیه علی نیست!!! sorry
مامان کیان
3 اسفند 90 11:57
جییییییییییییجلم چقدر با مزه شده این پسلمون ماشاالله
مامان طلا
3 اسفند 90 12:16
عزیزمی خنده رو ایشالا که همیشه شاد باشی . راست میگه مامان عسل بچه ها شبیه همدیگه اند . سپهر منم دقیقا همینطوره
mamane Ali
3 اسفند 90 14:03
آفرین نینیه خوب که مامانی رو اذیت نمیکنی.. گل باشی
مامان پریسا
4 اسفند 90 12:58
قربونش برم. عزیزم چقد ناز شده. پس تصمیم گرف با بابایی دوست بشه. افرین به گل پسر. مامان و بابایی ج.ن هم ایشالله به سلامتی برگردن.
مامان طاها
8 اسفند 90 16:52
یک همیشه یک است. شاید در تمام عمرش نتوانسته بیش از یک باشد. امابعضی اوقات می تواند خیلی باشد: یک دنیا ، یک سرنوشت ، یک خاطره ، یک عشق پاک، و یا " یک دوست خوب مثل تو ماشا الله کوچولوت خیلی نازو بامزه شده اسفند یادتون نره یه بوس خوش مزه واسه گل همیشه بهار خاله.