محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

خاطرات مامانی

2 ماهگی محمد پارسا

1390/12/3 21:19
1,596 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

از امروز شما وارد سومین ماه زندگیت شدی روزها از پی هم میان و تو بزرگتر می شی و من و بابایی

با وجودت گذر زمان رو احساس نمی کنیم .

امروز صبح بردیمت برای واکسن دو ماهگیت بمیرم واسه پسلم که گریه اش در حد یک جیغ بلند بود

و بیشتر اعتراض آمیز الهی فدات بشم که آغو آغو می کردی و اعتراضت رو اعلام می کردی .

اومدیم خونه برات کمپرس سرد گذاشتم شیرت رو دادم و تو لا لا کردی اما از ساعت 3 تا 6 عصر گریه

کردی و اشک ریختی کم مونده بود منم باهات گریه کنم . هر کاری من و بابایی می کردیم آروم نمی

شدی فقط با کمپرس گرم یه کمی از گریه هات کم می شد تا حالا اشک های نانازم رو ندیده بودم

دستمون به بدنت می خورد جیغ میزدی خوشبختانه بعد از کلی گریه تو بغلم لا لا کردی اما هر چند دقیقه

 بیدار می شی و گریه می کنی ولی باز می خوابی الان هم که دارم برات می نویسم اروم خوابیدی

اما تب هم داری . امیدوارم حال پسلم زودی خوب شه .خیلی دوستت دارم گلم .

نانازم قد و وزن های دو ماهگیت رو می نویسم تا برات به یادگار بمونه.

دور سر : 40 سانتیمتر

قد : 60 سانتیمتر

وزن : 6400 گرم

  امیدوارم سالیان سال در کنار هم زندگی خوبی داشته باشیم عزیزم . . .

 

عکس در ادامه مطلب نایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

حسینی
3 اسفند 90 21:51
با سلام دوست گرامی وبلاگ زیبایی دارید . اگر مایل به دریافت مقاله و مشاوره در زمینه کودک هستید با موضوعیت های پزشکی ، تغذیه ، روانشناسی و ... و همچنین سرگرمی و مسائل دیگر مربوط به کودکان از پرتال جامع مهدکودک و خانواده دیدن کنید و حتما تو قسمت خبر نامه عضو بشید تا مقالات براتون ارسال بشه . در صورتی که مایل بودین لینک پرتال رو هم در لیست دوستانتون قرار بدید تا دیگران هم از سایت استفاده کنند برای هر گونه همکاری مشتاق حضور شما در بزرگ ترین سایت کودکان هستیم www.mahdportal.com
مریم مامان عسل
4 اسفند 90 0:25
سلام. الهی بمیرم که دردت اومده عزیزم! 11 قطره استامینوفنو بهش میدی هر 4 ساعت؟؟؟ عسل هم یه جور مظلومی گریه میکرد که معلوم بود چقدر درد داره! طفلکیا! اشکال نداره خاله جون. لازمه دیگههه. عوضش تا 4 ماهگی راحت شدی.
مامان آریام
4 اسفند 90 0:46
الهی بمیرم. میدونم خیلی دردناکه و از همه بدتر اینکه هیچ کاری از دستمون برنمیاد اما در عوض دو ماهگیت مبارک باشه خوشگل خاله چقدر عکسهات قشنگ شدند مثل خودت. ایشالله 200 ساله بشی قند عسل
مامان آریام
4 اسفند 90 0:47
راستی مامانی یه سوال؟؟؟ میشه بپرسم این قابهای قشنگ رو از کجا میتونم داشته باشم. مرسی
الهام مامان یاسمین زهرا
4 اسفند 90 10:57
گل پسر ، قند عسل، دوماهگیت مبارک چه تپلی شده ماشالا
مامان کیان
4 اسفند 90 12:36
گل پسری 2 ماهگیت مبارک
مامان پریسا
4 اسفند 90 13:07
داشتم کامنت این پست رو مینوشتم پریسا کامپیوتر رو خاموش کرد 2 ماهگیت مبارک گل پسر خوشکل. وای وای از واکسن 2 ماهگی نگو که من با پرسیا نشستم کلی گریه کردم. آخه خیییییییییلی درد داره راستی قالب نو مبارک باشه
مامان طهورا
4 اسفند 90 17:15
ای الهی قربون عکساش.هزار ماشالا.چه گل پسری. وای.من دو هفته دیگه باید طهورا رو ببرم واسه واکسن چهار ماهگی.
ما مان سونیا
4 اسفند 90 20:38
ماشاالله چه خوشگل شده پسر مون دو ماهگیت مبارک خوشگلکم واکسنتم خوب میشه خاله جون عیب نداره شما مردی نباید گریه کنی عزیزم
محيا كوچولو
4 اسفند 90 23:32
دو ماهگيت مبارك گل پسر، ايشالله120 ساگيت تازه واكسن دوماهگي كه زياد درد نداره! بعدي بدتره
مامان امیر مهدی
5 اسفند 90 1:46
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان امیر مهدی
5 اسفند 90 1:46
2ماهگیت مبارک خاله 120ساله بشی
مامان محمد گوگولي
6 اسفند 90 9:40
قدم نورسيده مبارك چرا خبر ندادي زودتر بيام بووووووووووووسسش كن پسل قند عسل رو
خاله جون احمد
6 اسفند 90 10:31
2 ماهگیت مبارک گل پسر خدا حفظت کنه عزیزم من از دوران بارداری مامان جون خواننده وبت بودم انشالله همیشه کنار مامان و بابا خوشبخت باشی عزیزم
سحر مامان آراد
6 اسفند 90 11:46
عزیزم 2 ماهگیت مبارک جیگگگگگگگگررررر
مامان طلا
6 اسفند 90 17:00
خوش به حالتون که از هول واکسنش دراومدین . من چه کنم که پس فردا باید برم به پسری واکسن بزنم
مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 اسفند 90 17:09
گلم 2 ماهگیت مبارک. سخت ترین واکسنو رد کردی. بعدیش انقدر درد نداره.
مامان آریام
6 اسفند 90 20:47
مامانی مرسی از تمام بوسه های پرمهرت برای آریام کوچولو راستش من چند روزی نمیتونستم وارد وبلاگ محمدپارساجون بشم و ازتون تشکر کنم گل پسرمون رو ببوس که دلمون براش تند تند تنگ میشه
مامان امیر مهدی
6 اسفند 90 21:43
سلام مامانی یه سوال داشتم محمد پارسا جووون شبها میخوابه امیرمهدی 4ماهش تموم شد ولی هنوز شب تا صبح بیداره اگه میشه راهنماییم کنید.... جوابو واسم کامنت بزارین ممنون
مامان امیر مهدی
7 اسفند 90 2:55
سلام ممنون از راهنماییت یه عالمه بوووووس واسه محمد پارسا
مادر کوثر و علی
7 اسفند 90 15:51
سلام عزیزم با پستهای جدید و پست ثابت بروز شده منتظر حضور گرمتون هستیم واکسن دو ماهگی مبارک ماشالله
مامان پریسا
8 اسفند 90 11:25
سلام مامانی . دست پارسا جونو بگیر بیا تولد داریم.
مامان هامان
8 اسفند 90 13:09
2 ماهگیت مبارک عزیزم عکسات خیلی خیلی قشنگه
khale joon mo
8 اسفند 90 15:51
salam belakhare ma raftim roozshomare tarikh mamani yadet nare benvisi
khale joon mo
8 اسفند 90 15:53
ye mehmoniye dostane va kheili ham khosh gozasht be ma be eftekhare tavalode mohammad parsa ama ninimon saket yeja ya khab bood ya gharghe tafakorat mamnun mamaee
منا مامان الینا
8 اسفند 90 19:24
آخی عزیزم مگه قطره استامینوفن بهش ندادی؟ مشالا از قد و وزنش معلموه که مامانیش خوب بهش میرسه تولد دو ماهگیت مبارک باشه عزیزم
مامان مهراد
8 اسفند 90 23:02
وای دیر اومدم پیشت ببخشید خاله جون من 2 ماهگیت دارم دیر بهت تبریک میگم یه خیلی بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان زینب
10 اسفند 90 20:03
خدایا اون عکس سومی رو نیگااا چقد خوشمزه میخنده...