محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات مامانی

22 ماهگیت مبارک گلم

1392/8/3 18:07
486 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز 22 ماهه شدی عزیز دلم هورااز اینکه تو رو در کنارمون داریم من و بابایی خیلی خوشحالیمقلب

 

تقریبا یک هفته ای می شه شما یه کمی آبریزش بینی داری مامانی هم که حسابی سرما خورده است

دیشب  سه تایی رفتیم پیاده روی موقع برگشت به خونه بارون گرفت و باد می وزید و یه کمی آبریزش

بینی شما بیشتر شد آخامیدوارم زودی خوب بشی البته سال قبل هم با شروع فصل پاییز شما کلا

مریض بودی هوا که گرم شد  کلا بیماری شما از بین رفت دو هفته پیش هم بردمت دکتر ،دکتر گفت

خیلی مراقبت باشم چون زمینه آسم داری و ممکنه آسم کودکان بگیری گریهخیلی از این بابت ناراحتم

خب گلم  امروز رو سه تایی خونه بودیم و تو از اینکه من و بابایی پیشت هستیم خیلی خوشحالی و ذوق

می کنی و اصلا بهونه بیرون رو نمی گیری خدا رو شکر بغلالبته از صبح تا حالا دو بار خونه رو بهم

ریختی با آوردن اسباب بازیهات یولولی در کل پسر آرومی هستی و اگر سرحال باشی بعدش تو جمع

کردن اسباب بازیهات بهم کمک می کنی قلبماچ

الان هم تو اتاقت با بابایی در حال بازی کردن هستی تا سراغم نیومدی تمومش کنم

امیدوارم همیشه سلامت باشی گلم  من و بابایی خیلی دوستت داریم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مهنا
3 آبان 92 18:38
22 ماهگیت مبارک عسیس دلم


ممنون خاله جونی
مامان مهنا
3 آبان 92 18:39
ایشالا بهتر میشه خو طبیعتا هوا سرد شده و مریضی ها بیشتر غصه نخور مامانی
مامان طاها واهورا
3 آبان 92 23:21
سلام خوشكل خاله 22 ماهگیت مبارک كلم انشاالله جشن 100 سالكيت نفسك
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
4 آبان 92 10:27
22 ماهگیت مبارک عززززززززززززززززززززززیزم
مامان پریسا
5 آبان 92 22:51
مبارک باشه عزیزم.

ایشالله زودی خب بشی


ممنون خاله جونی
مانا مانا
8 آبان 92 22:08
شما درست میگین!!
پارسا گلی همیشه اون سبد توپا رو میاره میریزه.... بعدشم با یه حرکت همه رو جمع میکنه!!
بله شما همچین پسره گلی هستین !!
قوربونت برم من!!