محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی

روزانه های محمدپارسا

1392/9/11 0:09
927 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم

روزها می گذره و تو بزرگ بزرگ تر میشی و مامانی بزرگ شدنت رو آن طور که

باید نمی بینهniniweblog.comپسر گلم انگار همین دیروز بود که من و بابایی برای

اومدنت لحظه شماری می کردیم خیلی زود گذشت واقعا یادش به خیر

خدا رو شکر می کنیم که  چشیدن طعم شیرین لحظات با تو بودن رو

در اختیارمون قرار داد.

 

 

 

پسر گلم خیلی شیطون و شیرین شدی حالا کمی از لحظات با تو بودن می نویسم :

صندلیت رو میگیری و همه وسیله هایی رو که از جلو دستت بالا گذاشتم دست می زنی و وقتی

میگم نکن باهات قهرم سریع میای پایین و اون لب های کوچولوت رو غنچه می کنی که ببوسی منو

و می گی مامانی من اومدم و به زور میای خودتو میندازی تو بغلم . بعضی مواقع هم وقتی کار بدی

انجام میدی می گم پارسا تو مهد عوض شده و پارسا بده اومده خونمون عکس العمل جالبی داری

میای کنارم و شروع می کنی با خودت چیزهایی که یاد گرفتی رو تکرار می کنی آیه اول سوره

والعصر رو تکرار می کنی و اونقدر شیرین کاری می کنی که یادم میره پارسا بده اومده خونمونniniweblog.com

حرف زدنت از قبل بهتر شده اما کلمات رو اشتباه تلفظ می کنی و اینجوری خوردنی تر می شی

البته باهات تلفظ درست کلمات رو کار می کنم .

مامان نخن -------------- مامان نکن

پاتریک---------------- پاتیک

سس---------------سس

ماشین --------------- قام - ان (الف با فتحه )

بدو بدو ------------- بدو بدو ( ب با کسره )

عمو - - - - - - - - عمو

عمو علی - - -- - - - - عمو ای ی ی

عمه - - - - - - - - -  عمه

دایی امید - - - - - - - - دایی ایید البته دایی بده هم می گی چون اذیتت می کنه نیشخندچشمک

انشاالله بقیه رو تو فر صت بعدی می نویسم تا بعد بدرودماچقلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

.........
11 آذر 92 7:10
بسم الله الرحمن الرحيم سلام عليكم اخلاص با مطلبي جديد تحت عنوان : "مرجع تقليد!" http://nooreekhlas.blogfa.com/post/75 متني به زبان ساده درباره ي وجوب داشتن مرجع تقليد التماس دعا
مامان تارا و باربد
11 آذر 92 10:58
چه گوگولی شده ماشالا این شیرین زبون عزیزم بچلونش به جای من
مامان محمد پارسا
پاسخ
ممنون به روی چشم هر روز بارها چلونده میشه یکبار هم به خاطر شما
مامان امیرمهدی
11 آذر 92 11:58
مرسی عزیزم که اومدی پیشمون
مامان محمد پارسا
پاسخ
خواهش می کنم گلم
خاله جون
11 آذر 92 16:29
من عااااااشق اینجوری حرف زدن این وروجکا هستمخداحفظش کنه
مامان پریسا
11 آذر 92 16:45
میبینی چه سیایستی دارن اخییی عزیزم چه کلمات رو خوشکل میگه
مامان محمد پارسا
پاسخ
واقعا جرات داری بگو بالا چشمت ابروست خم به ابرو نمیارن که اونقدر شیرین کاری می کنن و بوس و بغل که کار بدشون یادت میره
مانا مانا
11 آذر 92 19:34
سلام عزیزه دل مانا مانا دایی امیدو خوب اومدی اگه بدونه
مامان نفس طلایی
11 آذر 92 20:01
خصوصی بانو
مامان محمد پارسا
پاسخ
اومدم عزیزم
مامان زینب
11 آذر 92 22:19
هزار ماشالا خیلی عالیه تک تک کلماتش رو یادداشت کن من الان خیلی ها رو یادم رفته و پشیمونم
مامان محمد پارسا
پاسخ
چشم مامانی حتما ممنون از راهنماییتون
مامان نازدونه ها
12 آذر 92 7:23
اي جيگر خودش و قام ان گفتنش رو برم من
مادر امیرین
12 آذر 92 13:10
ماشالا به زبون شیرینش.. عزیزم با افتخار لینک میشید.
مامان محمد پارسا
پاسخ
ممنون عزیزم من هم دوست دارم لینکتون کنم اما آدرس نذاشتی گلم
میترا
12 آذر 92 14:54
قربون حرف زدنت هزارماشاالله
مامان محمد پارسا
پاسخ
ممنون خاله جونی
مامان ابوالفضل
13 آذر 92 15:18
سلام خاله جون ممنون که اومدی پیشمون .ماشاالله به این گل پسر شیرین زبون خوردنی
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
13 آذر 92 16:36
سلام. من اومدم. هزار الله اکبر به این گل پسر. دارن بزرگ می شن...حسابی. خدایا شکرت.
مامان محمد پارسا
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدی آره دارن بزرگ میشن حسابی
مامان کیان
13 آذر 92 22:48
پس عکس پسرم کو؟؟؟ بیا 4 تا عکس بذار دلم وا شه
مامان محمد پارسا
پاسخ
چشم عزیزم در اولین فرصت عکس هم میزارم
مامان زي زي
14 آذر 92 9:53
سلام ماماني خسته نباشي . اومدم بازديد پس بدم . پسر جون چطوره ؟
مامان محمد پارسا
پاسخ
خوش اومدید
مامان گلی
15 آذر 92 10:46
سلام مامانی.ماشالاه چه پسر نازی دارین...وای چقدر شیرین زبونه این عزیزکمن پست های پایین روهم خوندم.عکس محرمشم خیلی ناز افتاده.درپناه امام حسین سالم باشه
مامان محمد پارسا
پاسخ
سلام مامانی ممنون که به کلبه درویشی ما سر زدید انشاالله شما هم همیشه سلامت باشید
سمیرا
15 آذر 92 14:30
رمز عزیزه دلمممممممممممممم
مامان محمد پارسا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفت
مامان آریام
20 آذر 92 16:55
واقعا خیلی زود میگذره ایشالله همیشه کنار هم خوش باشید قربون پسر خوشگلم بشم که داره شیرین زبونی میکنه...فسقلی ما هم از روزهای قبل از تولدت کلی خاطره داریم خصوصی هم دارید
مامان محمد پارسا
پاسخ
ممنون خاله جون می دونم خاله جونی مامانی گفته برام
سمانه مامان پارسا جون
21 آذر 92 11:45
وای خیلی بامزه حرف میزنن این وروجکا مامانی صداشو ضبط کن یادگاری بمونه
مامان محمد پارسا
پاسخ
بله عزیزم از پیشنهادت یه دنیا ممنون گلم خوشحال شدم بهمون سر زدید