محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات مامانی

جنسیت نی نی گولو

1390/5/20 0:00
1,219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

امروز بالاخره من و بابایی رفتیم سونوگرافی بعد از کلی معطلی وقتی خبر سلامتی و رشد طبیعی تو رو

شنیدیم خیلی خوشحال شدیم آقای دکتر هم جنسیت شما رو با قاطعیت پسر اعلام کرد . پسل پسل

قند عسل قلبماچ بالاخره مشخص شد نی نی گولوی مامان پسل هست البته من هنوز اطمینان ندارم

اما امیدوارم درست باشه چون مامانی می خواد کلی واسه پسل گلش برنامه ریزی کنه چشمک بابایی هم

کلی برنامه برای پسل گلش داره چشمکهر چند برای مامانی وبابایی فرق نمی کنه دخمل یا پسل اما چون

می خواهیم برنامه ریزی کنیم  برامون مهمه لبخندوای عزیزم خاله جونا و دایی جونا کلی خوشحال شدن

مثل اینکه تازه باورشون شده تو وجود داری نیشخندامشب هم مامان جون مهمون داشت برای افطار و ما هم

نخودی هستیم و توی همه مهمونی های ماه رمضان بابایی و مامانی حضور فعال داریم چشمکراستی عزیزم

 من و بابایی هم امشب اسمی که انتخاب کرده بودیم رو به همه اعلام کردیم و همه خوششون اومد

و به من و بابایی تبریک گفتند زباناسمت از امروز محمد پارسا هست قلبالبته بازم اسم انتخاب کردیم

اما از بین همه, این مورد پسند واقع شد و نظر بابایی و مامانی هم این هست عینک

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

محمد
21 مرداد 90 1:18
سلام تبریک میگم اسم خیلی قشنگیه ایشالا که همیشه سالم و شاد باشه
مامان آریان جون
21 مرداد 90 2:02
به به چه اسمی انشالله نامدار باشه خوشحال میشم به وبلاگ پسرم سر بزنید.
مامان پریسا
21 مرداد 90 11:11
سلام عزیزم. دیدی گفتم نگران نباش. خدا را شکر خیلی برات دعا کردم.مواظب پسمل نازمون باش.
مامان پارسا جون
21 مرداد 90 13:41
سلام خانومی خوبی؟ تبریک میگم به سلامتی خدا یه گل پسر ناز قسمتتون کرد وای خدا چه اسمی هم واسش انتخاب کردید از این اسم قشنگتر هم مگه هست؟ ایشاالله که نامدار باشه گلم
فائزه
21 مرداد 90 16:03
سلام خیلییییییییییی اسم قشنگی انتخاب کردید.خیلی هم خوشحالم نی نی گولو پسل شده.براش شلوارک بخرم.موهاشو فشن کنم.ناز بشه.ان شا الله همیشه سالم و سرحال باشه.%%-
جیگر خاله
24 مرداد 90 13:24
سلام جیگل خالهخوفی.چه اسم قشنگی مامانی بابایی برات گذاشتنمامانی رو اذیت نکنی افرینیه کم بوکس بازی کن باشهبوس بوس بوس
دایی امید
24 مرداد 90 15:38
سلام آتیش پاره