محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی

کاش خودت بودی نظر می دادی !

1390/5/27 23:14
738 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

وای وای مادر به خاطر حساسیتی که داشتم دیشب قرص ضد حساسیت خوردم نمی دونی  مامانی

 تا صبح بی هوش  بودمniniweblog.comبعدش  هم تو ماشین تا محل کارم چرت می زدم آخه قرص از

 عوارضش خواب آلودگی بود به زور چشمامو باز نگه می داشتم  منم پاس ساعتی گرفتم و با خاله جون

 مشاورت با هم اومدیم خونه تو راه تا زمانی که  خاله جون بود خوب بود با هم حرف می زدیم خاله جون

که پیاده شد باز خواب اومد سراغم خلاصه رسیدم خونه تا عصر چرت می زدم بابایی هم زنگ می زد

هماهنگ کنه با هم بریم بیرون آخه من و بابایی بالاخره تصمیم گرفتیم خریدمون رو از همین جا انجام بدیم

 و قرار گذاشته بودیم امروز عصر بریم چند جا رو  واسه خریدت بینیم بالاخره بابایی اومد دنبالم و منم که

 حالم بهتر شده بود با هم رفتیم بیرون چند جا سر زدیم و همه چیز رو دیدیم اما نمی دونم چه مدل و

مارکی برات بگیرم یکی از فروشنده ها می گفت زیاد هزینه نکنید برای بعضی وسایل چون چند ماه بیشتر

 استفاده نمی شه بعدش میوفته یه گوشه و خاک میخوره من و بابایی با نظرش موافق بودیم خلاصه

اینکه تصمیم گرفتیم یه چیزی در حد متوسط خرید کنیم عزیزم حیف که خودت نیستی نظر بدی مادرچشمک

مامانی حالا من موندم چه رنگی برات بگیرمniniweblog.comبابایی می دونه من چقدر سخت خرید می کنمniniweblog.com

فعلا از بین این همه رنگ دو رنگ آبی و قرمز مورد قبول واقع شده خاله جونا می گن قرمز که با بابایی

موافقن من و مامان جون می گیم آبی نیشخندniniweblog.comنمی دونم چیکار کنم ؟اگه بخواهیم رای بگیریم هم باز

 بابایی برنده می شه چشمکیه چیز بگم مامانی خونمون هم ترکیبی از آبی و قرمزه نیشخندمثل اینکه

سیسمونی تو رو هم باید ترکیبی بگیریم ابلهبه نظرتون چه مارکی بهتره و چه رنگی ؟کاش بودی سه

تایی با هم می رفتیم خرید مامانی niniweblog.com دوستت داریمniniweblog.com

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

طهورا
28 مرداد 90 12:15
سلام مامانی. وای توهم مثل من آلرژی داری؟میدونم خیلی سخته به خدا.من مدتیه این شکل رو دارم.چند ساله. برای خرید سیسمونی به نظر من سلیقه به خرج بده.اما زیادی پول خرج نکن.سیسمونی قشنگ و به درد به خور ،لزوما گرون قیمت نیست.بذار نی نی بزرگتر که شد به میل خودش چیزای حسابی واسش بخر.
مامان نی نی طلا
28 مرداد 90 14:28
سلام.منم با نظر بابای نی نی گولو موافقم منم واسه نی نی مون رنگ قرمز و مشکیو انتخاب کردم خیلی شیک میشه به هر حال هر رنگی میگیری مبارک باشه
مامان طلا
28 مرداد 90 15:01
سلام بر مامان مردد من با تلفیق قرمز مشکی اصلا موافق نیستم برای سن بچه سنگینه. ولی به نظرم آبی ، سبز ، و حتی سرویس هایی که از رنگهای متنوع شاد همزمان استفاده میکنند قشنگند . حالا یکی به من کمک کنه ، تخت و کمد نی نی ما سبز آبیه به نظرتون اتاقش چه رنگی باشه بهتره؟
مامان نفس طلایی
28 مرداد 90 15:50
سلام عزیزم عوض میاد و کلی ذوق زده میشه و به این همه سلیقه ی مامان و باباش افتخار می کنه
man khalejoniam
28 مرداد 90 16:10
salam khobi nini jon va mamani mamani salighash khobe
مامان شازده کوچولو
28 مرداد 90 16:19
سلام گلم سعی کن به خاطر روحیه نی نیتم که شده از رنگهای مختلف استفاده کنی ، هر رنگی یک تاثیری روی بچه میزاره ، محمدرضای من ست کالسکه اش سرمه ای بود ، تختش ترکیبی از رنگ سبز و زرد و نارنجی که همه عاشقش شده بودن ، یه تخت گهواره ایه صورتی و ناز همراه با ست رختخواب مخمل صورتی هم براش گرفته بودم ..... خلاصه ترکیبی از همه رنگها رو داشت ، هرکی وارد اتاقش میشد اعتراف میکرد که چقدر روحش تازه میشه توی این اتاق ، حیف عکسی ازش ندارم ، فیلم زیاد دارم اگه تونستم از روش عکس بگیرم برات میزارم. موفق باشی دوست من.
مامان زینب
28 مرداد 90 17:17
سلام با تبادل لینک موافقم فقط به چه اسمی گلم؟؟؟ زینب رو به این اسم: دخمل ناز (زینب طلا)
مامان زینب
28 مرداد 90 17:18
حالا این نی نی گولو چند هفته هستن؟؟؟؟
مامان پریسا
28 مرداد 90 18:29
سلام گلم خوبی؟ خدار ا شکر انگار دیگه استرس نداری. میدونی رنگ پسرونه آبیه؟برای لباس هم کم بگیر ولی جنس خوب بگیر . چون تجربش کردم. پیشمون بیا گلم.
خاله جون
28 مرداد 90 19:16
یه سلااااااااااااااااااام گرم تابستونی حالا چه رنگی شد
مامان نفس طلایی
28 مرداد 90 19:52
مامان زهرا نازنازی
29 مرداد 90 3:15
همواره سلامت و شاد باشید
طهورا
29 مرداد 90 12:10
راستی یک نظر دیگه هم دارم.بدم؟! منم فکر میکنم ترکیب سیاه و قرمز اصلا برای بچه خوب نیست.یه جورایی خیلی بزرگونه است.حرکت وزندگی توش نیست. یه رنگ شاد و روشن و زنده رو بچه بیشتر میپسنده.الان هم که دیگه مثل قبل نیست فقط دوتا رنگ آبی و صورتی داشته باشن.الان بری بازار سرگیجه میگیری از شدت تنوع رنگ.
مامان محمدعرفان
31 مرداد 90 21:35
سلام خوفیدرنگ قرمز رو نی نی ها خیلی دوست دارن تا میبیننش چشماشون گرد میشه اما کلا سعی کن تنوع تو رنگ وسایلش باشه، یه جورایی برا هوششون خوفه
مامان آرین
2 شهریور 90 2:15
سلام مامانی.از این همه نظر بیشتر گیج شدی نه؟ ولی یادت باشه که از الان به یه رنگ محدودش نکن بزار همه رنگها جلوی چشمش باشه و کیف کنه
مامان پارسا جون
2 شهریور 90 18:14
سلام خانومی خداروشکر حالا خوبی؟ پسرطلا چطوره؟ گلم جدیدا همه ی وسایل بچه ها قشنگه اینقدر تنوع زیاده که آدم گیج میشه ولی سعی کن رنگهای شاد رو بیشتر انتخاب کنی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 شهریور 90 12:31
عزیزم خیلی سخت نگیر بهتره از همه رنگ استفاده کنی. ممکنه یک رنگ چشم بچه رو خسته کنه. از رنگهای شاد و متنوع استفاده کن.