محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات مامانی

پسل خوب مامان و بابا

1390/8/26 22:35
629 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خوبی گلم ؟  به خودم قول دادم دیگه اینجا از ناراحتی و غم و غصه ننویسم آخه اینجوری هم تو و هم خاله

جونا و نی نی های نازشون ناراحت می شن لبخندامروزم مثل روزای دیگه پسل خوبی بودی اما وای گاهی

خودتو گوشه دلم جمع می کنی اونقدر فشار میاد بهم که دلم ضعف میره نگراناما تو زودی می فهمی و از

این حالت خارج می شی و مامانی یه نفس راحت می کشه نازشو برم من بغلماچبعد از کار رفتیم خونه

مامان جون و بابا جونی اونجا خیلی خوش گذشت کلی هم خبرهای جدید به دست آوردیم چشمک راستی

خاله جون هاجیک هم از تهران اومد خاله الی جون هم قراره فردا  با بچه های دانشگاه برن مشهد زیارت

امام رضا (ع) انشاالله زیارتشون قبول باشه  و ما رو از دعای خیر فراموش نکنهماچلبخند

بعد از اون بابایی اومد دنبالمون  و دایی سعید زحمت کشید ما رو رسوند خونه چشمکمن و بابایی خیلی

دوستت داریم عزیزم مواظب خودت باش و خوب استراحت کن تا تپلی و ناز بشی و زودی بیای پیش ما

مختصر و مفید نوشتم نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان طلا
27 آبان 90 11:46
@}; به به به چه پسلیه این محمد پارسا جیجر این نینی ها رو برم . کاش این یک ماه آخر هم زود تموم میشدX:
محيا كوچولو
27 آبان 90 12:47



خاله جون
27 آبان 90 14:01






منا مامان الینا
27 آبان 90 15:27
سلام مامانی گل انشالا تو هم این ماه را به سلامت به پایان برسون و گل پسرت بیاد تو بغلت
مریم مامان عسل
27 آبان 90 17:12
سلام خانومی. خوبی؟ وقتی بچه خودشو اونجوری جمع میکنه معمولا واسه اینه که سردشه. من تجربشو دارم اول ماه نهم اینجوری میشدم. دور شکمتو گرم نگه دار. ممکن هم هست از نفخ باشه. غذاهای با طبع سرد کمتر بخور این ماه آخر. میدونم هنوزم سر کار میری. فقط میتونم بگم مواظب خودت باش. برای منم دعا کن. عسلی 3 روز دیگه میاد به امید خدا.


سلام عزیزم
ممنونم از راهنمایی هات
انشاالله عسل نازمون به سلامت دنیا بیاد و شما هم زایمان راحتی داشته باشید
مامان محمد جواد
27 آبان 90 17:34
سلام . ایشالله که همینطور باشه .
نی نیت از کی توی شکمت تکون خورد؟ شکمت از کی اومد بالا؟


سلام عزیزم
از همون ماهای اول بالا اومد و حرکاتش تقریبا از 15 هفتگی که تقریبا کم پیش میاد احساس بشه نرمالش 16 -20 هفتگی هست
مامان مهنا
27 آبان 90 18:33
عزیزم مرسی که اومدی



خواهش می کنم
khale joon mo
27 آبان 90 20:09
akhare hafteye khobi boode khodaro shokr movazebe khodeton bashin
mamani helena
27 آبان 90 23:36
salam vay vaghti nini injori mikone yani dige nazdike omadaneshe akh joon ma akse in gol pesaro
mibinim movazebe khodet bash boosssssssss


سلام
مرسی از لطفت عزیزم
شما هم مواظب خودت و نانازمون باشید
مامان محمد صدرا
28 آبان 90 7:40
این آقا محمد پارسا هم دل ما رو داره آب میکنه!

خاله زود زود بیا ببینیم چه شکلی هستی!

آفرین که برای مامان پسر خوبی هستی ولی مامانی تازه مونده که دست و پاهاش هم با حرکت هاش حس کنی!


سلام خاله جونی
چشم زود زود میام
دست و پاهاش رو احساس می کنم عزیزم
مامان معين
28 آبان 90 8:21
اين پيام براي محمدپارسا جونه
سلام عزيزم دلمون خيلي برات تنگ شده ، دوستت داريم ، مامان اذيت نكني ها


سلام خاله جونی
منم دلم براتون تنگ شده چشم مامانی اذیت نمی کنم
مامان ابوالفضل
28 آبان 90 18:00
سلاممممممممممم ایشاالله همیشه شاد باشی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
29 آبان 90 12:57
عزیزم پس کی می یای منتظرتیم