محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات مامانی

اولین برف پاییزی

1390/9/4 9:13
568 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نانازم

امروز اولین برف پاییزی شهرمون رو سفید پوش کرد از آخرین برف یک سالی می گذره البته

پارسال اولین برف رو تو زمستون داشتیم امسال هم ارتفاعات منطقه اوایل آبان سفیدپوش شد که

روزهای تعطیل همه برای برف بازی می رفتند .

این از درس برف شناسی  منطقه شمالچشمک بقیه درس جغرافیا رو بابایی وقتی دنیا اومدی بهت آموزش میده

آخه باید شما رو ببره جنوب و منطقه خودش رو نشونت بده تا از نزدیک همه چیز رو لمس کنی عزیزم  .

نازی این دو روز که خونه بودم بیشتر استراحت کردم اما شب ها شما از خجالت من در اومدید و تا

تونستی شیطونی کردی مخصوصا که خودتو گوشه دلم جمع می کردی و انگار  یکی می خواست نفسم

رو بگیره فقط یه شب رو پسل خوبی بودی و تا صبح با مامانی لالا کردی  دیشب که آخر همه شیطونی -

-هات بود تا صبح چند بار بیدار شدم که مجبور شدم قدم بزنم تا حالم بهتر بشه .اما بعدش آروم تا صبح

من و تو خوابیدیم .وای وای مامانی فردا رو هم برف و بارون اعلام کردن و این باعث نگرانیم شده آخه نمی

دونم چطور برم محل کارم .  من و تو یک ساعتی باید تو راه باشیم و از این بابت می ترسم که خدای

نکرده اتفاقی برات بیافته  خدا خودش بزرگه  و مواظب فرشته نازی که می خواد بهمون بده

هست. تا لحظه دیدار چیزی نمونده هر روز که می گذره استرس مامانی بیشتر می شه .

دوستت داریم عزیزم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان علي خوشتيپ
4 آذر 90 10:00
خوش به حالتون كه برف رو ميبينيد
محمد پارسا جون از الان شيطونياتو شروع كردي عزيزم؟هواي ماماني رو داشته باش


سلام
نازی
انشاالله شما هم شاهدبارش این نعمت بزرگ باشید
مامی مائده
4 آذر 90 16:28
قدر این لحظه هارو بدون عزیزم ممکنه بعدا که بیاد تو بغلت دلت واسه این تکوناش تنگ بشه


مرسی عزیزم
قربونت بهم سر زدی خوشحالم کردی
مامان امیرمهدی
4 آذر 90 18:17
سلام امیدوارم به سلامتی نی نی شما هم به دنیا بیاد. با اجازه لینکتون کردم.


سلام
مرسی گلم
منم لینکتون کردم
مامان عرفان
4 آذر 90 20:06
سلام مامان پارسا من هم رفتم برف بازی اینقدر خوش گذشت تازه مامانیم هم خاطرمو برام نوشته البته شما زرنگی کردین زودتر نوشتین


سلام عزیزم
خوش به حالت من که نتونستم برم برف بازی انشاالله
سال دیگه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
4 آذر 90 20:20
نی نی ناناز مواظب خودت و مامانیت باش.


چشم خاله جونی
مامان پویان
4 آذر 90 23:27
سلام مواظب خودت و نی نی باش تو این روزها فکر کنم کار کردن خیلی سخت باشه ،من که فقط منتظرم روزها بگذره و هر چه زودتر زایمان کنم


سلام
انشاالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم
ما رو هم دعا کن
مامان آریان جون
4 آذر 90 23:29
استرس نداشته باش عزیزم.انشالله خیره


مرسی عزیزم
مامان زینب
5 آذر 90 8:50




مامان عسل
5 آذر 90 9:09
سلام ممنون به ما سرزدين ايشالا اين دوره را با سلامتي سپري کنيد و محمد پارسا جون رو با سلامتي بغل بگيرين


قربونت
انشاالله
khale joon mo
5 آذر 90 10:31
salam
are rast mige mamane erfan barf bazi karde axesham ye jaee gozashte boro bebin
u ham emsal isalla az barfaye dg bahremand mishi
babaee rast mige
in rooza havasardo barfo baroone bishtar movazeb bash




khale joon mo
5 آذر 90 10:32
in akhario ke goftam az babaee to khatere nabood
az ye jaye dg motale shodam
inja goftam
hatman roozaye injori morakhasi begir


khale joon mo
5 آذر 90 10:34
movazebe khodet bash
aslanam estress be khodet nade
hame chiz be khobio salamati


سلام خاله جونی
ممنون که به مامانی مشاوره خوف خوف میدی و دلداریش میدی دوشت دالم
مامان هامان
5 آذر 90 11:22
مواظب خودت باش عزیزم حسابی خودتو بپوشون و مواظب محمد پارسای عزیزما هم باش


چشم مامان مهربون
مامان نینی طلا
5 آذر 90 11:32
سلام.آقاااا منم دلم برف میخواد مگه شما کجا زندگی میکنین؟ما که جایی زندگی میکنیم که نه تا حالا برف اومده نه خواهد آمد


سلام
ما شمال هستیم نازی انشاالله اگه برف نمیاد بارون بیاد
mamane Ali
5 آذر 90 13:34
سلام عزیزم.. انشالله این شبای سخت ولی شیرین چند وقته دیگه تموم می شه و فقط خاطره اش می مونه ... این شب بیداریا تمرینه برای شب بیداری های آینده


سلام گلم
انشاالله مرسی از لطفت
مامان رادین
5 آذر 90 15:14
امروز بالاخره شهر ما هم برف اومد
خیلی زیباست


خوش به حالتون برف های ما آب شد
مامان رادین
5 آذر 90 15:15
به امید خدا سال دیگه با ÷سمل کوچولو برف بازی هم می کنید


انشاالله