محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

خاطرات مامانی

سوغاتی خاله الی

1390/9/5 16:54
541 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

خوبی گلم ؟ چه خبر ؟ تو دل مامانی خوش می گذره شیطون بلا چشمک بابایی امروز به علت سرمای هوا

با رفتنم به سر کار مخالفت کرد واضح تر اینکه  بابایی این روزا مخالف کار کردن مامانی هست و به هر

بهونه ای مانع رفتن به سر کار می شه  خیلی روزها هم صبح زود بدون اینکه بابایی بفهمه می رم سر کار

ببین ما رو به چه روزی انداختی گلم کار کردن یواشکی افسوسآخه با مرخصی های مامانی موافقت نشده

و مامانی هم مجبوره این روزهای آخر بره سر کار البته دیگه مرتب نمی رم چند روز استراحت باز چند روز

کار تنها حسنی که داره همینه که مثل قبل هر روز نمی رم بازم خدارو شکر که با این موافق هستند لبخند

نانازم دیشب رفتیم خونه مامان جونی وبابا جونی خاله الی هم از دانشگاه اومده بود قبلا بهت گفته بودم

از طرف دانشگاه رفته بودند زیارت امام رضا(ع) برای ناناز من یه اسباب بازی ناز سوغاتی آورده بود که داد

برات نگه دارم تا وقتی اومدی باهاش بازی بازی کنی دست خاله الی درد نکنه ماچ خب نانازی برم یه کم

استراحت کنم چون کمردرد مامانی امروز از روزهای دیگه بیشتر شده ناراحتمواظب خودت باش گلمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان یاسین و ستایش
5 آذر 90 17:25
دست خاله الی درد نکنه وای که چقدر دوست دارم زودتر نی نی به دنیا بیاد عکسش ببینم


مرسی عزیزم
مامان مهنا
5 آذر 90 17:25
مبارکت باشه سوغاتی نی نی خوشمله


ممنون خاله جون
مامان یاسین و ستایش
5 آذر 90 20:14
بزار نی نی بدنیا بیاد بعدا اگر یه بار آپ نزاشتید من اولین کسی هستم که شکایت می کنم دو تا نی نی شیطور دارم گرفتار گرفتار گرفتارم ولی چشم سعی خودم می کنم


نازی
هر وقت تونستی آپ کن عزیزم
اشکال نداره اما ما هم دل داریما عجول هم هستیم
مامان زینب
5 آذر 90 21:35
معمولا بچه های وبلاگی رو به عکساشون به ذهن میسپرم ازون موقع داشتم فک میکردم محمد پارسا چه شکلی بود...تا اومدم اینجا یهویی یادم اومد...
قربونش برم که ایشالا به زودی عکساشو ببینیم


مرسی عزیزم
انشاالله
منا مامان الینا
6 آذر 90 11:49
مامانی جون موتاظب باش سرما نره تو دلت حتما حتما دور شکمت را گرم بپوشون تا محمد پارسا جون اون داخل جاش گرم و نرم بمونه
مامان نینی طلا
6 آذر 90 14:02
مبارکت باشه خاله جون.به شادی بپوشی عزیزم
مامان محمد عرفان
6 آذر 90 14:35
سلام ایشالا این روزای آخر هم به سلامتی بگذره و نی نی هم به سلامتی به دنیا بیاد خیییلی دوست دارم ببینم این پسمل چه شکلیه
مامان محمد عرفان
6 آذر 90 14:37
مملی کجاست؟کدوم طرفه؟هر چی زوم کردم به تصویر نتونستم ببینم
سمانه مامان پارسا جون
6 آذر 90 16:41
سلام خانومی خوبی؟ پسر گلت خوبه؟
مامان بیتا
6 آذر 90 16:50
دیباچه ی عشق و عاشقی باز شود دلها همه آماده ی پرواز شود با بوی محرم الحرام تو حسین ایام عزا و غصه آغاز شود فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد
مامان طلا
6 آذر 90 17:05
آخه یکی نیست بگه مامان نی نی دیگه کار بسه . یه کم به فکر سلامتی خودتو اون نی نی ناز باش
khale joon mo
6 آذر 90 21:24
babaee kare khobi anjam midan ziarat khale eli ghabool soghati mobarak nini joon ishalla hame chiz hal mishe
مامان سیمین
6 آذر 90 22:55
سلام عزیزم مرسی که به وبلاگ مغز بادومم سر زدی جالبه اگه نی نی منو شما تفاوت زیادی تو روز تولد ندارن چرا شما تو هفته 37 هستی و من تازه فردا می رم تو هفته 33 آخرین سونو زایمان منو 19 دی زده عزیزم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 آذر 90 23:10
سوغاتیت مبارک باشه خاله جونم.
مامان رادين
7 آذر 90 12:45
دست خاله الي درد نكنه . دلمون آب شد تا نيني مامان مهربون رو ببينيم. مواظبش باشين
نگين
7 آذر 90 15:31
سلام دوست خوبم اميدوارم كه هميشه خوب و خوش و سلامت باشيد .
مامان محمد صدرا
7 آذر 90 17:23
ان شا الله به زودی صحیح و سالم توی بغل ت ببینیمش مامانی!
مامان ابوالفضل
7 آذر 90 19:10
خاله جون مرسی مبارکه محمد پارسای عزیزم
مامان الهام
8 آذر 90 2:51
سلام
چه خاله مهربونی داره این گل پسر .
شما سزارینی یا طبیعی؟؟


مرسی عزیزم
هنوز تصمیم نگرفتم
مامان عرفان
8 آذر 90 11:53
اخه مامانی .بابایی نگران هردوتونه
مامان آریان جون
8 آذر 90 22:27
وروجک جونم سوغاتیت مبارک.میدونی اخه خاله هم عاشق سوغاتی گرفتنه.
ببین نیومده چه کارا میکنه که بابایی نمیذاره مامانش بره سرکاراخه بابایی هوای مادر و پسر رو خیلی داره


وای باشه خاله جون سوغاتیم باهات تقسیم می کنم