محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات مامانی

یه خبر خوب

1390/9/19 23:32
536 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نانازی

خوبی ؟ وای خیلی خوشحالمniniweblog.comآخه امروز من و بابایی مجدد برای مراقبت رفتیم مطب خانم دکتر خبر

خوش این بود که خانم دکتر گفتند وزن گیری شما خوبه و ناناز من تپل شده و این چند روز استراحت مامانی

واقعا تاثیر مثبت داشتهniniweblog.com وای 3 کیلو گرم اضافه وزن داشتم مامانیniniweblog.comالبته با این بخور و بخوابی

که تو این چند روز داشتم بعید هم نیست و خانم دکتر هم تایید کردند که هیچ مشکل دیگری ندارمniniweblog.com

تاریخ زایمان هم 3 دی ماه شد عزیزم یعنی تا 2 هفته دیگه نانازمون میاد پیشمونniniweblog.comمن و بابایی خیلی

خوشحال هستیمniniweblog.comniniweblog.comراستی گلم مامانی (بابا) هم امروز زنگ زدند و جویای احوال شما شدند

مامانی هفته ای یکبار خبر سلامتیت رو  می گیره و خیلی خیلی دوستت داره امروز هم مجدد تماس

گرفتند و حال مامانی و بابایی و شما رو پرسیدند آخه قراره وقتی شما دنیا اومدی مامانی ( بابا ) بیان

پیشمون امروز هم تاکید کردند که حتما یادمون باشه و خبرشون کنیم .niniweblog.com خب نانازم مامانی بره

استراحت کنه چون امروز خیلی خسته شدم تو هم بیا با مامانی لالا کن پسل نازniniweblog.com

 

niniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان عرفان
20 آذر 90 9:45
هورا نی نیمون زودی میاد.ما هم خوش حالیم
مامان رادین
20 آذر 90 10:43
یه فرشته کوچولوی دیگه تو راهه هورااااااااااااااااااااااااااا به زودی می بینیمش. من محمد پارسا ندیده خیلی دوستش دارم.
مامان علی خوشتیپ
20 آذر 90 13:57
خدارو شکررررررررررررررررررررررررر ای جان.کی 3 دی برسه تا ما بتونیم محمد جانو ببینیم
مامان مهنا
20 آذر 90 15:32
اخ جوووووووووووووووووووووووون کلی ذوقیدیم یعنی میشه ببینیمش خانمی پس شدید منتظرشیم
مامان پریسا
20 آذر 90 16:40
خدا رو شکر. دیدی بی جهت نگران بودی؟ باز مراقب خودت باش.
مامان تربچه
20 آذر 90 19:18
هورااااااااااااااااااا 3کیلو هم خودش 3کیلووووووو هست آفرین به مامان با اراده یعنی بالاخره چشممون به جمال آقا محمدپارسا روشن میشه؟ خانمی این روزها من رو هم دعا کن
مامان محمد صدرا
20 آذر 90 19:54
یه پست پراز عکس گذاشتم !
سمانه مامان پارسا جون
20 آذر 90 20:58
سلام خانومی وای به سلامتی خیلی خوشحال شدم گلم پس پارسای شما هم مثل پارسای من دی ماهیه وای که چه گلی بشه، ایشاا... تنش سالم باشه و به راحتی زایمان کنی عزیزم پیشاپیش قدم نورسیده مبارک
مامان آریان جون
20 آذر 90 23:48
وای گل پسری داره میاد.منتظرتیما خوشکله
محيا كوچولو
21 آذر 90 10:16
هميشه خوش خبر باشي خاله محمدپارسا بيا كه ديگه همه چي روبراهه
khale joon mo
21 آذر 90 21:09
kheili khoshhal shodam ke hame chiz khobe khodaaro shokr
نازنین نرگس نفس مامان
23 آذر 90 16:43
همیشه خوش خبر باشی ایشالاهوراااااااااااااااااااااااااااااا محمد پارسا خوب توپولی بشو بعد بیا باششششششششششششششششششششششش