محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات مامانی

2 روز دیگه . . .

1390/10/2 22:20
654 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

امروز آخرین روزی هست که تو دل مامانی هستی قرار بود فردا ظهر بیای پیشمون که خانم دکتر وقتشو

به صبح تغییر داد یعنی اگر انشاالله مشکلی پیش نیاد فردا صبح شما پیشمون هستی

خب گل پسل یه تشکر از  همه اونایی که تو این 9 ماه ما رو تنها نذاشتن و همراهمون بودن بکنیم .

تیتراژ پایانی بارداری مامان نیشخندچشمک

اول از همه بابایی  که خیلی هوای من و گل پسلی رو تو این مدت داشت.

مامان جونی و بابا جونی (بابا ) که هر هفته جویای احوال ما بودند .

مامان جونی و بابا جونی (مامان ) که  روزانه من و گل پسلی زحمتشون می دادیم .

خاله هاجیک - الی - الیکا - دایی امید و دایی سعید

خاله لیلی ، عمو جون و کیمیا جون

خاله  الهام جون (همکار مامانی ) که تو این مدت خیلی هوای مامانی رو داشت .

خاله جون مشاور عزیز(همکار مامانی ) که همیشه مشاور و همراه مامانی بود.

 مامان عرفان جون (همکار مامانی )که چه روزهایی رو با هم سپری کردیم .چشمک

مامان امیر محمد (همکار مامانی )

  همه دوستان وبلاگیمون که تو این 9 ماه بهمون لطف داشتند و سر زدند.

 خواستم اسامی همه دوستان وبلاگیمون رو بنویسم اینجا اما ممکن بود بعضی از قلم بیفتند پس به

یک تشکر کلی از دوستان بسنده می کنیم .

به یادتون هستم و اگر قابل باشیم همه شما رو دعا خواهم کرد شما هم ما رو فراموش نکنید .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان آرینا
2 دی 90 23:49
سلام من آرینا مو فرفری با یک شعر در وصف نی نی وبلاگ در جشنواره شرکت کردم. خوشحال می شم به کد 191 رای بدهید. http://arinapezhman.niniweblog.com
غزاله
3 دی 90 1:20
مبارک باشه
مامان تربچه
3 دی 90 8:49
عزیزم ان شاالله زایمان خوبی داشته باشی و آقا محمدپارسا به سلامتی دنیا بیاد من رو از دعا فراموش نکن فردا صبح هر دعایی بلدم برات میخونم سوره ی انشراح رو هم اگه تونستی زیاد بخون به امید دیدار تو و محمدپارسا
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
3 دی 90 10:31
سلام عزیییییییزم برات دعا میکنم که زایمان راحتی داشته باشی ، بی صبرانه منتظر دیدن روی ماه گل پسری هستیم
مامان طلا
3 دی 90 10:44
عزیزم انشاله که زایمان راحتی داشته باشی و گل پشرت سالم بیاد توی بغلت .
الهه
3 دی 90 10:53
سلام خانومي مباااااااااااااااااااااااااااااااااركه:
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
3 دی 90 11:01
الهی هردوتون سالم و سرحال باشید. الان دیگه محمدپارسا تو بغلته و داری لذتش رو می بری. ما هم منتظر عکسهای نی نی گولومون هستیم.
سمانه مامان پارسا جون
3 دی 90 11:15
به سلامتی خانومی امیدوارم الان مه من دارم این پیغامو واست میزارم محمد پارسای گلمون هم صحیح و سالم توی بغلت باشه الاههییییییییییییییی منتظر عکسهاش میمونیم
مامان پریسا
3 دی 90 11:40
عزیزم بی صبرانه منتظر خبر سلامتی شما و نی نی کوچولوت هستم.
مامان یاسین و ستایش
3 دی 90 12:11
ایشالا به سلامتی ما همچنان منتظریم
khale joon mo
3 دی 90 15:11
مامان عرفان
3 دی 90 17:26
bel akhare ninimon miyad
مامان طهورا
10 دی 90 0:54
عزیز دلم... چشمت روشن..دلت روشن..
مامان طهورا
17 دی 90 1:50
خدااااااااااااااااااااااااااااااااا این ÷سرت چه خوشکله. هزار ماشالا باور کن وبلاگتو باز کردم عکسشو اون گوشه دیدم کلی هول شدم. خیلی مواظب خودت و خودش باش.