محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات مامانی

اولین پیام مامانی

1390/4/24 19:42
847 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

                                                             niniweblog.com

 

سلام

من مامان نی نی گولو هستم لبخندیعنی تا چند ماه دیگه خواهم شد خجالت

من و بابای نی نی گولو تصمیم گرفتیم خاطراتمون رو  از حالا تا زمانی که نی نی گولومون دنیا میاد

و بزرگ می شه اینجا بنویسیم عزیزم امیدوارم وقتی دنیا اومدی و اونقدر بزرگ شدی که بتونی بیای

اینجا و خاطرات مامانی و بابایی رو بخونی از اینجا خوشت بیاد اینو بدون که من و بابایی بی صبرانه

منتظریم تا  تو دنیا بیای لبخندخیلی دوست داریم ماچ 

 

niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.com niniweblog.comniniweblog.com niniweblog.com niniweblog.comniniweblog.com niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

elika
24 تیر 90 20:44
kheyli nazeeeeeeeeeeeeeeeeee
nazanin
26 تیر 90 18:07
vaaaaaaaaaaaaaaay cheqad in he3 mamani qashange kheili kare jalebi kardid. be har 2toon tabrik migam
omid jon
1 مرداد 90 8:11
wow khelli 20


مرسی دایی امید جونم*:
omid
6 مرداد 90 8:25
faghat mitonam begam khob bod....


مرسی دایی جونم
faeze
18 مرداد 90 19:24
niniiiiiiiiii khoshhh be halet ba inmaman o babaye ehsasatiiiiii.kash man jaye to budam.khiliiiii babao mamane bahalo ba ehsasi dariii.moladam az hasuodiii


سلام خاله جون مرسی که به من و مامانی سر زدی
محيا كوچولو
28 اسفند 90 15:22
با اينكه از آخر امسال تا اول سال ديگه ثانيه اي هم فاصله نيست، ........................ انگار خيلي طول ميكشه! ........................ ... انگار قراره تا مدتها از اونايي كه دوستشون داري دور باشي!... ...................... از الان دلم براتون تنگ شده! ...................... سال نـو مبارك، ايشالله سال نودويك بهترين سال زندگيتون باشـه!
fariba
15 آبان 92 22:55
سلام عزیزم.ممنون که سر زدید.انشاالله خدا محمد پارسای گلتون رو واستون حفظ کنه.بنده شما رو با افتخار لینک کردم
منتظر نظرات شما درباره وبلاگم خواهم بود
در ضمن مارو از دعای خیرتون فراموش نکنید


سلام عزیزم
من هم با افتخار لینکتون کردم
امیدوارم دوست خوبی براتون باشم