محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات مامانی

با تاخیر سال نو مبارک

1391/1/25 15:04
823 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

یک ماهی میشه که مامانی به اینجا سر نزده آخه مسافرتمونniniweblog.comیک

ماه پیش شروع شد و مامانی به اینترنت دسترسی نداشته تا اینکه

بالاخره بابایی دیشب اینترنت رو وصل کرد هنوز هم ما در سفر به

سر می بریم و چون بابایی اینجا در حال انجام پروژه اش هست تا پایان

کارش ما خونه مامان جونی (بابا)می مونیم از همه دوستان عزیزی که

ابراز محبت داشتند ممنونم و سال نو رو با تاخیر بهشون تبریک

 می گم وامیدوارم سال خوبی داشته باشید . راستی نانازم تو این

مدت خیلی بزرگ شدی  مامانی سعی می کنه روزشمار روزهای

مسافرتمون رو اینجا بزاره تا به یادگار برات بمونه عزیزم . . . راستی

دوست جونای عزیز دل من و پارسا حسابی براتون تنگ شده در اولین

 فرصت میایم پیشتون . . .

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زهرا از نی نی وبلاگ213
26 فروردین 91 11:49
سلاااااااااام وبلاگتون قشنگه من که خیلی از خوندن مطالبش لذت بردم منم یه پسر کوچولو به اسم محمد حسین دارم و یه نی نی ناز در راه. دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم و دوستای خوبی برا هم بشیم .لطفا منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن و خبر بده تا منم لینکتون کنم مرسی.
مامان طلا
26 فروردین 91 11:53
به به به بالاخره سر و کله این مادر و پسر پیدا شد اولش دلمون واستون تنگ شد ولی بعدش این دلتنگی تبدیل به نگرانی محض شد بابا تو این شیراز یه کافی نت پیدا نمیشد ؟ نمیگید راه دوره آدم دلواپس میشه ؟؟؟؟؟؟؟ امیدوارم هر جا که هستید بهتون خوش بگذره
مامان پریسا
26 فروردین 91 19:11
سلام عزیز دلم. بابا کجایی دلمون واستون کلی تنگ شد. هزار جور فکر و خیال کردم هاااااا خدا رو شکر که خوب و سلامت هستید
hale joon mo
27 فروردین 91 15:01
salam khobin bah bah che ajab khosh gozashte ayam che khob hamishe shad bashin
نگین مامان رادین
27 فروردین 91 18:41
ایشاالله هرجا که هستید خوش باشید و لبتون خندون بهتون خوش بگذره،پسملی ناناز رو از طرف من ببوسیدش و هر وقت که برگشتید سریععکسهاشرو برامون بزارید که دلمون لک زده براش
مامان ال آی
28 فروردین 91 13:52
ممنون از نظراتتون توی وبلاگ ال آی . من و ال آی اومدیم منتظر پست جدیدمون باشید.
زهره مامان آریان جون
29 فروردین 91 0:09
امیدوارم هرجا هستیم حسابی بهتون خوش بگذره
آتنا مامان روشا
16 تیر 91 23:42
سلام اگر عضو فیس بوک هستید لطفا به روشا شماره 92 که در مسابقه زیباترین بچه ایرانی شرکت کرده رای بدهید . ممنون