محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات مامانی

تولدت مبارک پسر گلم

1391/10/2 22:18
1,222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان و بابا

بالاخره مامانی تونست تا تولدت خودش رو برسونه تو این مدت خاطرات تلخ و

شیرین زیادی در کنار هم داشتیم سعی می کنم خلاصه ای از این خاطرات

رو برات به یادگاربزارم گلمقلب

 از همه دوستان گلم که به یادمون بودن تشکر می کنم و ببخشید که دیر به دیر

 بهتون سر می زدم قلب

این پست رو بسنده می کنم به تبریک تولد گل پسلی یک هفته ای می شه مامان

 برات شمارش معکوس داره عزیزم niniweblog.comاونقدر حرف برای نوشتن دارم که گیج

شدم و نمی دونم از کجا برات بنویسم niniweblog.com  فردا می خواستیم برات جشن تولد

بگیریم اما متاسفانه مامانی نمی تونه مرخصی بگیره و شما هم مراقبت داری و

باید واکسن بزنی عزیزم niniweblog.comبا بابایی کلی نقشه کشیدیم  و تصمیم گرفتیم آخر

هفته برات تولد بگیریم  و قرار هست با بابایی  فردا بری مراقبت و واکسن بزنی

بابایی از حالا برای گل پسلی نگرانه نمی دونی بابایی چقدر دوستت داره  البته این

رابطه دوستانه پدر و پسر دو طرفه است و شما هم وقتی بابایی خونه نیست خیلی

بی قراری می کنی اونقدر زیاد که همه می گن  بابایی خیلی لوست کرده نیشخندالبته

از نظر مامانی این یه چیز کاملا طبیعی هستش  تو و بابایی که با هم هستید خیلی

شیطونی می کنید niniweblog.com(قابل توجه بابایی )نیشخندخندهو این باعث شده که هوای

 

همدیگه رو داشته باشید لبخندخب عزیز دلم سال قبل در چنین شبی من و بابایی

 

خیلی استرس داشتیم و تا صبح ظاهرا خواب وباطنا بیدار بودیم و بابایی سعی

 

می کرد خودش رو خونسرد و بی خیال نشون بده تا من استرس نداشته باشم

 

روزهای خیلی خوب و خاطره انگیزی بود برامون و از اون روز تا حالا زندگی  معنای

دیگه ای برامون پیدا کرد .

عزیز دلم تولدت مبارک و انشاالله  همیشه سالم و تندرست باشی .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان علی خوشتیپ
3 دی 91 9:37
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی
مامان طلا
3 دی 91 11:23
عزیز دلم خوش اومدی . دلم خیلی هواتونو کرده بود. تولدت مبارک پسر طلا


ممنونم خاله جون
مامان امیرحسین
3 دی 91 12:55
تولدت مبارک عزیزم.عروسک دوستت دارم.


مرسی خاله جونی
مامان سارا
3 دی 91 15:47
تولدت مبارک
جیگیری تو چقدر
با اون روروئکت و دندونات


مرسی خاله جون
مامان پریسا
3 دی 91 16:15
تولدت مبارک عزیز دلم
مامان پریسا
3 دی 91 16:16
بالاخره دیدم یه بار اپ کردی. مبارک باشه.
خوشکل خاله ماشالله چه بزرگ شدی خوشمل شدی.



ایشالله 120 ساله بشی.





ممنون خاله جونی

مامان پریسا
3 دی 91 16:39
مامانی منتظر عکسای تولد از پارسا جون هستیم.


مرسی خاله جونی باش در اولین فرصت می زارم براتون
شیرین مامی آیلین
3 دی 91 19:28
تولدت مبارکـــــ گل پســــــر


ممنونم خاله جونی
مامان کوثری
3 دی 91 23:36
تولدت مبارک گل پسر


ممنون خاله جون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 دی 91 8:46
پسر قشنگم تولدت مبارک. ما منتظر عکسهای تولد هستیم.
خاله جون
6 دی 91 19:11
تولدت مبااااااااااااااااااارک عزیزم
زهره مامان آریان
6 دی 91 22:51
تولدت مبارک پسری.ماشالله چقدر بزرگ شدی.به ما هم سر بزنیدخیلی وقته نیومدین پیشمون.
نگین مامان رادین
8 دی 91 1:53
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* *•~-.¸,.-~*........... عزیزم تولدت مبارک ،^ببخشید که تبریکم تاخیر داره
مامان تارا و باربد
13 دی 91 9:39
تولدت مبارک عزیزم ایشالا 120 ساله بشی زیر سایه مامان و بابای مهربونت موفق و پاینده باشید
مامان کیان
13 دی 91 13:56
1 تولد محمد پارسا جون هزارتااا مباااااااااااااااارک باشه الهی صد ساله بشی عزیزم 2 مامااااااااااااااااااااااااان محمد پارسااااااااااااااا این چه وضعیههههههههههههه!!!خب بابا بیا یه پست درست و حسابی بذار ببینیم چی به چیه! چرا نیستی!از خودتون بگو!از محمد پارسا! هی میای و میگی کلی حرف دارم اما نمیگییییییییی ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییش من منتظرماااااااااااااااااا نیام ببینم دوباره پست اینجوری نوشتیاااااااااااا
khale joon mo
17 دی 91 10:05
man in tavalod yadam booda ama nemidonam chera nayomadam
khale joon mo
17 دی 91 10:07
yadam raft begam tavalod tavalod tavalodet mobarak