محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات مامانی

اندر احوالات پارسا کوچولو

1391/10/15 19:54
1,656 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  پسر گلم

الان که دارم برات می نویسم تو خواب ناز هستی  بابایی هم رفته بیرون و قرار شد زود بیاد

 و بریم بیرون پیاده رویگاوچرانالبته شما  علایم سرماخوردگی داشتی از صبح عطسه و

آبریزش بینی الان هم داروخوردی لالاکردی اگر حالت بهتر بشه و هوا هم خوب باشه میریم .

عاشق ماشین سواری niniweblog.comو پیاده روی هستی البته ما پیاده و شما سواره  اینم عکسش

 گاوچراناین عکس مربوط به اواسط پاییز هستش که هوا نسبت به الان بهتر بود و بابایی

شما رو یک ساعت زودتر یعنی ساعت 14 از مهدکودک می گرفت و تا زمانی که مامانی

 برسه خونه تو خیابون می رفتین کالسکه سواری niniweblog.com

 

 

اینجا هم افق نگاهت احتمالا به یک گربه ختم می شه آخه عاشق گربه هستی مهدکودکت یک

کوچه با خونه فاصله داره صبح ها که می بریمت مهد گیج خواب هم که باشی وقتی بابایی بهت

میگه پیشی رو ببین هیجان زده می شی و دو تایی  دنبالشون می کنین  نیشخند

 

پسر گلم مامانی رو ببخش که یه مدت اینجا برات ننوشته سعی می کنم حتی الامکان از روی

 عکسها خاطرات گذشته رو برات اینجا مرور کنم ماچ

 

 

عکس فوق مربوط به نهم اردیبهشت در شیراز و مربوط به خونه عمو جون هست که شما

سوار بر مرکب زینب کوچولو دختر عموت شدی و کلی هم خوشحال هستی قلب

 

بقیه در ادامه مطلب

 

خب عزیز م شما هستی و بابایی  در اولین روز بازگشت از سفر خونه باباجونی مامان

 

 

 

 

 

 

 عکس های بالا مربوط به اردیبهشت هستش که تمام وقت پیشت بودم.

 

 

اینجا بعد از اسباب کشی و وقفه ای که در درج خاطرات شما افتاد هستش تو خونه

جدید وخرداد ماه مرتب کردن خونه  توسط من و بابایی 3هفته طول کشید  آخه بابایی

که نبود شماچسب دوقلو بودی  و از مامانی جدا نمی شدی . این عکس هم اندر احوالات

شماست که در روروئکت لالا کردی اونقدر کوچولو بودی گلم که یه بالش کوچولو میذاشتم

جلو سینه ات تا  ضربه نخوری قربونش برم تکون نمی خوردی من و بابایی نوبتی  تو خونه

 

می چرخوندیمت.

 


بدون شرح!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این   چکیده ای از عکس هات هست یه سری عکس داری که هنوز حجمش کم نکردم

 

 الان هم بیدار شدی و بی حوصله هستی و بهونه میگیری تا  یه فرصت دیگه خدانگهدارت

قلبماچبامن حرف نزن

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کیان
16 دی 91 0:28
آفرین مامانییییییی دیگه زود به زود بیا باااااااااااش؟ پارسا جونی یا همون نینی گولوی سابق رو هم به جای من ببووووووووووس
khale joon mo
17 دی 91 10:04
مامان طلا
19 دی 91 19:27
ماشاله چه تپلی شده مامانش واسش اسفند دود کن . من که ضعف کردم


قربونت عزیزم به روی چشم
مامان پریسا
19 دی 91 20:51
عزیز دلم عکس هات خیلی ماهن


قربونت عزیزم
خاله جون شما هم ماهی
مامان تارا و باربد
24 دی 91 14:53
به به مامانی رسیدن بخیر ماشالا به این پسر بلای شیطون ببوسش
تولیدی سنا
1 بهمن 91 1:09
سلام وبلاگ خیلی زیبا و مفیدی دارین خوشحال میشم به منم سر بزنین