محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات مامانی

خاطرات گل پسل مامانی

1391/11/28 21:50
892 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانقلب

گل پسر مامان این روزها خیلی شیطون شده و حسابی آتیش می سوزونه عاشق آشپزخونه و فریزر و تی

و جارو هستی جارو از نوع دستی و برقی و خلاصه انواع آن جدیدا هم علاقه ای ویژه به گاز که خیلی

خطرناک هست پیدا کردی و تن آدمو می لرزونی با رفتنت به آشپزخونه متفکر دیشب دوست مامانی بعد از

مدت ها اومده بودن خونه یه پسر کوچولو به نام علی داره که یک سال از شما بزرگتره خیلی خوب باهاش

ارتباط برقرار کردی و از همه جالب تر غذا خوردنت بود که با دیدن علی کوچولو شما هم مثل یه پسر خوب

شامت رو کامل خوردی و مامان کلی خوشحال شد بعد از شام هم مراسم غلت زدنت رو اجرا کردی

بعد از کلی بررسی فهمیدم غلت زدن رو از برنامه خاله شادونه یاد گرفتی آخه هر وقت شروع می شه

شما جلو تلویزیون شروع می کنی غلت زدن  تعجبالبته دیشب همزمان هم سیب می خوردی و غلت

می زدی و کلی مامانی رو جلو مهموناش شرمنده کردی نیشخندیولالان هم گل پسل مامانی لالا کرده

و مامان از فرصت استفاده کرد اومد برات بنویسه نانازم ببخشید دیر به دیر می نویسم  خیلی سعی

می کنم بنویسم اما تو مستند سازی ضعیف شدم و عکس هات رو فرصت نمی کنم بریزم رو کامپیوتر

و همین باعث می شه برای نوشتن امروز فردا کنم قلبماچخیلی دوستت داریم عزیز دلم خیلی مهربون

هستی قلب چند تا عکس از تولدت میزارم گلم قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان کوثری
28 بهمن 91 22:07
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
پریا
29 بهمن 91 10:24
عالی بود پریا هم یه عکس از خودش گذاشته دوست داشتی بیا ببین
مامان طلا
30 بهمن 91 16:26
ای جان دلم . مامانش پس باید واسه اینکه خوب غذا بخوره کم کم بری تو فکر دومی
مامان کیان
1 اسفند 91 0:34
تولدت مبااااااااااااااااااااارک محمد پارسا جووووووون الهی صد ساله بشی عزیزم
مامان هامان
2 اسفند 91 9:13
تولدت مبارک عزیزم چه کیکییییییییییییییی
مامان آریام
2 اسفند 91 14:33
عزیزم...ماشاالله با تاخیر تولدت مبارک....چه تم قشنگی داشتی...شاید منم امسال واسه آریام بره ناقلا بذارم از بس دوسش داره امیدوارم صد ساله بشی و شاد سلامت زیر سایه مهربون بابا و مامان مامانی کلا بچه ها عاشق گاز و ماشین لباسشویی و .... هستند. نگران نباش
سمانه مامان پارسا جون
6 اسفند 91 18:05
تولدت مبارک عسلم کجا بودی خانومی دلمون تنگ شده بود
بهاره مامان امیرمحمد
7 اسفند 91 13:48
سلام مامان خانوم محمدپارسا انشاءا.. 1000000 ساله بشه تولدت مبارک پسر قشنگ عسلی شما والله خدا نگهداره براتون امیرمحمد ما هم یک ماه و چند روز از گل پسر قندعسل شما کوچکتره فداشون بشم الهی همشون مثل فرشته ها می مونند خیلی دوستتون داریم محمدپارسا را از طرف ما ببوسید بوسسسسسسسسسسسسسس بوثثثثثثثثثثثثث بوصصصصصصصصصصصص به ما هم سربزنید خوشحال میشیم
منا مامان الینا
9 اسفند 91 10:11
سلام عزیز دلم ماشالا هزار ماششششالا چقدر بزرگ شدی خاله جون عزیز دلم انشالا که هزار ساله بشی و لبات همیشه خندون باشه تپلی من
مامان رهام
15 اسفند 91 10:38
عزیز خاله تولدت مبارک(البته ببخشید با تاخیر)
مامان آریام
18 اسفند 91 1:53
دلمون تنگ شده مامانی...خوبیدهزار تا بوس واسه گل پسری
مامان دوقلوها
19 اسفند 91 12:51
سلام عزیزم بخوای نخوای لیکنت کردم موندم این پسر گلمون شبیه کی شده؟راستی میدونی چقدر گشتم تا وبلاگتونو پیدا کردم؟ ایشالله عید میایم یه عکس سه نفره از پسرامون میزاریم همه رو میزاریم وبلاگاشون موافقی؟
سحر مامان آراد
23 اسفند 91 19:58
120 ساله شی جیگولیییییییییییی با دلخوشیییییییییییییییییییییییی
مامان مهنا
24 اسفند 91 18:05
سلام عزیزم خوبی گل پسرت چطوره
مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 91 15:25
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند. نوروز پیشاپیش مبارک http://www.niniweblog.com/upl/alijoon/13635061342.jpg?93
مامان آریام
1 فروردین 92 3:06
سال نو مبارک. بهترینهای دنیا رو براتون آرزو میکنم. شاد و سلامت و خوشبخت باشید
مامان رویا
4 فروردین 92 12:10
تولدش مبارک لی لی لی لی بازم عکس بزاااااااااااااااار سال نو مبــــــــــــ ـ ـارک ما اومدیم عیددیدنی بازدیدیادتون نره
مامان ال آی
8 فروردین 92 20:10
سلام عزیزم نیستی؟ سال نو هم مبارک پسرت و ماچش کن
مامان پریسا
17 فروردین 92 19:55
سلام گلم. سال نو مبارک. باز هم رفتید و خبری ازتون نیستایشالله هرجا هستی خوش باشید
مامان تربچه
8 اردیبهشت 92 20:35
قربون این آتیییییییش پاره
مامان رهام
5 تیر 92 8:58
تولدش مبارک باشه.....
دایی امیت..
11 تیر 92 23:22
از همین جا می فشارمت گوگولی...
.........
28 تیر 92 17:05
به نام خدا سلام خیلی دوست دارم خوش اخلاق باشم خیلی رسول الله (ص):هر که با نگاهش مومنی را بترساند خدای تعالی در روزی که سایه ی (رحمتی) جز سایه ی او نیست او را بترساند مستدرک الوسائل ح 10511 ضمنا با مطلب بهترین همسر پیامبر(ص) در خدمت هستم التماس دعا یا علی
مامان نفس طلایی
29 تیر 92 2:25
مبارک باشه التماس دعا
مامان محمدرضا
18 شهریور 92 17:28
ای جانم که با این لباس چقدر خوشمل شده