محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات مامانی

خاطرات گل پسل مامانی

1391/10/29 20:53
664 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

این چند روزی که غیبت داشتیم به دلیل سرما خوردگی  گل پسلی و مامانی بود خداروشکر

من و تو خوب شدیم و دوران نقاهت میگذرونیم اما بابایی از امروز سرما خورده ناراحتانشاالله

بابایی هم هر چه زودتر حالش خوب بشه امروز صبح مامانی تا ظهر کلاس داشت و خونه نبود

تو وبابایی تنها بودید و کلی با هم بازی بازی کردید  تقریبا ظهر بود رسیدم خونه شما تازه از

خواب بیدار شده بودی و مشغول بازی بودی وقتی من  یا بابایی بیرون باشیم و وارد خونه

 بشیم خیلی گرم ازمون استقبال می کنی و باید بپری تو بغلمون البته بعضی از روزها هم

ناز می کنی میای جلو ولی باز خودتو عقب می کشی و گاهی هم خودتو میزنی به بی خیالی

  خلاصه شیطون بلایی چشمکعصر با هم رفتیم بیرون جدیدا برای بیرون رفتن خیلی اذیت

می کنی مخصوصا لباس پوشیدن  آخبا اینکه عاشق بیرون رفتنی نمی دونم چرا اذیت

 می کنی متفکر عزیزکم برات وقت آتلیه گرفته بودیم  که به چندین علت هنوز موفق نشدیم

ببریمت انشاالله حالت بهتر که شد با هم بریم گاوچران الان با بابایی  مشغول بازی هستی علاقه

خیلی زیادی باه بازی کردن با بابایی داری و وقتی خونه هست من رو به کل فراموش می کنی

 فقط گرسنه که میشی میای سراغم قلبماچ

عزیزکم عکس هات رو ریختم رو لپ تاپ خاله جون الی  ،خاله جون هم  برای امتحاناتش

دانشگاه  رفته انشاالله هفته آینده میاد و عکس های خوشکلت رو میزارم برات  عکس شما

و کیاناز جون  که دو تایی تو مسابقه فینگیلی ها شرکت کرده بودید رو میزارم براتون کلی

عکس گرفته بودم اما نمی دونم  چرا تو گوشیم نیست گریهناناز مامان تو مسابقه فینگیلی ها

مقام اولی گرفت .عینک

تو این عکس 10 ماهه هستی و راه نمی رفتی تو بغل مربیت بودی مربی مهدت رو خیلی

دوست داری گلم ماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان پریسا
29 دی 91 23:35
سلام عزیزم. خوبید؟ ایشالله هرچی زودتر پارسا جون خوب بشه. مبارک باشه عزیزم.ایشالله همشه اول باشی.
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
30 دی 91 0:33
عزیزم... چه ماه شده.هزار ماشالا
مامان کیان
30 دی 91 17:18
آفرین محمد پارسااااااااا از حالا داری مقام کسب یکنی منتظر عکسای جدیدمممم
مامان تارا و باربد
4 بهمن 91 8:50
سلام عزیزم خوبین بهتر شدین گل پسر چطوره عاشق عکساش شدم ببوسش
ﻣﺎﻣﺎﻥ محمدرضا
4 بهمن 91 20:07
ﺳﻼﻣ ﮔﻞ ﭘﺴﺮ ﻧﺎﺯ ﺭﻭ ﻣﯽ‌ ﺑﻮﺳﻢ.ﺁﮔﻬ ﺩﻭﺳﺘ ﺩﺍﺷﺘﯿﻦ ﺑﻬ ﻣﺎ ﻫﻤ ﺳﺮ بزنید
مامان یلدا و سروش
7 بهمن 91 16:14
خدا حفظ کنه این گل پسری رو . مامانی مهربون اگه با تبادل لینک موافقین لطفا با ذکر شهرتون خبرم کنید تا کنار اسمتون بلینکم
مامان آریام
8 بهمن 91 22:43
به به چه عجب دوباره فعال شدی خانومی...من یه ماهی نبودم و حالا دیدم چقدر پست جدید گذاشتی....این پسمل ما هر روز خوردنی تر میشه و آقاتر ایشاالله همیشه سلامت باشید و بابایی هم زودتر خوب بشه
الهام
9 بهمن 91 17:48
آفرین به فینگیلیه مامان . مبارکش باشه . چه پسر گلی خدا بهتون ببخشتش . من تموم وبلاگتون رو خوندم.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
11 بهمن 91 8:39
خدا رو شکر که بهترین. فصل بدیه و بچه ها مرتب مریض میشن. آرتینی من هم موقع لباس پوشیدن اذیت میکنه با توجه به اینکه عاشق بیرون رفتنه
مریم مامان عسل
17 بهمن 91 17:20
خدا حفظش کنه آقایی شده پارسا جونم
خاله الیکا
26 بهمن 91 17:18
قربونش بره خاله جوون الههی . دلم براش یه ذره شده بیام اون لپاشو میکنم خودمممممممممممممممممممم