محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات مامانی

از کجا شروع کنم؟

1390/5/23 17:53
760 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  نانازم

خوفی ماچالان چند روزی فهمیدم پسل قند عسلی قلبمامانی  هنوز برات هیچ کاری نکرده کلی برنامه ریزی

کرده بودم که اگه دخمل باشی چیکار کنم اگه پسل باشی چیکار کنم نگراناما حالا که پسلی نمی دونم

چیکار کنم آخه مامانی الان فقط و فقط به فکر انتقالیشه که جور بشه چون اگه نشه مجبوره نانازشو بعد از

اینکه دنیا اومد خیلی تنها بزاره ناراحت نمی دونم از کجا شروع کنم  مامانی وقتی از سر کار بر می گرده خونه

خیلی خسته می شه اونقدر که حال انجام هیچ کاری رو نداره نگرانمامان بدی شدم دیگه از این حرفا به

پسل گلم نمی زنم  لبخنداز امروز می شینم برنامه ریزی می کنم که از کجا شروع کنم البته مامان جون یه

تحرکاتی رو شروع کرده نیشخند خوش به حالت کوچول موچول مامان و بابا ماچبابایی دیشب اومده تو وبلاگت

نظر داده و گفته دلش واست تنگه بهت حسودیم شدچشمکنیشخنددوستت داریم عزیزم منم دلم برات تنگهبغلقلب

                                                

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان نفس طلایی
23 مرداد 90 17:57
انشاالله به همه کاراتون میرسین
hamoon age gofti
23 مرداد 90 18:23



خاله جون من که می دونم خاله جون مشاوری چرا نا محسوس میای
خاله الی بلا طلایی
23 مرداد 90 22:19
سلام خاله جونی قوربونت برم محمد پارسا جونی خالهپس کی میای جیگل طلایی
مامان نفس طلایی
23 مرداد 90 22:29
سلام دوست خوبم من شما رو لینک می کنمالبته با اجازه
خاله لیلی
23 مرداد 90 23:39
سلام قند عسل و گل پسل خاله ای عزیزم اصلا نگران نباش مامانی استاد برنامه ریزیه کاری وجود نداره که نتونه انجام بده خیالت راحت راحت از دور می بوسمت نانازم. اونم چند تا مامانی خسته نباشی
مامان آریام
24 مرداد 90 0:31
سلام خوش به حال پسر من که خاله مهربونی داره، همیشه بهش سر میزنه و براش پیغام میذاره مرسی یه عالمه عزیزم غصه نخور. ایشاالله همه چیز درست میشه. منم سر کار میرفتم و دوران بارداری خیلی سختی هم داشتم. عشق به کوچولوی نازت همه چیز رو برات آسون میکنه
مامان آرین
24 مرداد 90 2:24
سلام مامان جون خوبی عزیزم ؟ خسته نباشی و غصه هم نخوری ها همه چیز به موقعش انجام میشه. اسم پسملت هم خیلی قشنگه
بهار(مامانی شهراد)
24 مرداد 90 12:03
..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ .............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ آپم گلم بیای خوشحال میشم..................................♥
مامان طلا
24 مرداد 90 12:26
سلام عزیزم نگرانی نداره که یه بار که بری سیسمونی فروشی خود به خود اینقدر خرج رو دستت میذاره همه چیز به موقعش جور میشه خیالت راحت
خاله هاجیک
24 مرداد 90 14:38
سلام خاله جونٰ قوربونت بره خاله جون کی می یای پس؟:
دایی امید
24 مرداد 90 15:30
دوست دارم از لپات یه گاز بزرگ بکنم.......
بابا سعید
24 مرداد 90 15:39
دایی امید
24 مرداد 90 15:45
خوبی آتیش پاره
مامان نفس طلایی
24 مرداد 90 18:03
مامان نفس طلایی
24 مرداد 90 18:05
کاش شما هم میومدین جای قشنگیه
خاله جون مشاور
25 مرداد 90 21:26
سلام اصلا عجله نکن هنوزوقت زیادهایناهم برای نی نی


مرسی خاله جون مشاور
خاله.............
25 مرداد 90 21:28
نی نی جون نمیشه بیام باهم حرف بزنیم




چرا خاله جون بیا با هم گفتمان کنیم :d
مامان پارسا جون
27 مرداد 90 17:09
عزیزم نگران نباش همه چیز جور میشه و کار هارو یکی یکی انجام میدی.
m
6 شهریور 90 18:26
bia2ghab.Niniweblog.com خوشحال میشیم ما رو لینک کنید.