محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات مامانی

برنامه ریزی برای گل پسل

1390/5/24 17:30
1,188 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  نانازی

امروزم مثل روزای دیگه گذشت بازم مثل روزای قبل خسته اومدم خونه یه کمی کارامو انجام دادم و الان

هم نشستم برای گلم می نویسم بابایی محل کارش هست و نزدیک افطار میاد خونه تا اون موقع من

تنهام ناراحتالبته تو پیشم هستی نانازی ماچنمی دونم برای افطار چی درست کنم از بابایی هم می پرسم

هیچی نمیگه می گه هر چی دوست داری اوهچه کار سختی شاید مامان چیزی دوست نداشته

باشه نیشخنداینجوری که نمیشه ! از دیروز برنامه ریزی برای خرید گل پسل قند عسل رو شروع کردم فعلا

فقط در مرحله فکر و برنامه ریزی هست آخه کوچولوی من خونمون کوچیکه و اگه بخواهیم برات وسیله

بگیریم مشکل جا داریم امسال می خواستیم خونه رو عوض کنیم اما به دلیل حضور تو کوچولوی ناز  واینکه

من نمی تونستم  به خاطرورم و ضعف شدید کاری  انجام بدم بابایی  و از همه مهمتر مامان جونی

(مامانی ) مخالفت کردند وگفتند سال بعد . با این حال خاله جونا برای کمک اعلام آمادگی کردند اما

مامانی قبول نکرد چون بایدخودش کاراش رو انجام بده نیشخندحالا با این اوصاف موندم چیکار کنم عزیزم البته

 من و بابایی نقشه هایی کشیدیم هر وقت عملی شد بهت می گیم چشمک 

         

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان طلا
24 مرداد 90 18:36
ایول ایول
آره بابا الان اصلا موقع مناسبی برای اسباب کشی نیست به امید خدا انشااله که سال دیگه برید خونه خودتون
خوش باشید


قربونت مرسی انشاالله
دایی امید
24 مرداد 90 19:03
چاکر محمد پارسا جونم هستیم



مرسی دایی جونم ولی من آتیش پاره نیستم اینجوری نگو بهم نالاحت می شما
مادر سامان
24 مرداد 90 19:57
سلام
شما لینک شدید


مرسی منم لینکتون کردم
مامان قندعسل
24 مرداد 90 20:28
سلام عزیزم خوبی؟؟؟جوجه طلایی خاله خوبههههههه؟؟؟عزیزم خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم منم لینکت کردم


قربونت عزیزم منم لینکت کردم
مامان نفس طلایی
24 مرداد 90 20:58
سلام عزیزم اره همون جا بمون اسباب کشی اذیتت می کنه مطمئنم تو جای کوچیک بهترین و قشنگ ترین سیسمونی رو براش می چینی


مرسی عزیزم انشاالله
khale joon.......
24 مرداد 90 21:37
salam ta nini2sale she hamonja bemon khobe


قربونت ببینیم چی می شه
خاله هاجیک
24 مرداد 90 21:47
فعلا جات خوبه مامانی انشاالله محمد پارسا که از آب و گل دراومد جاتونو عوض می کنید


باشه آبجی گلی مرسی اومدی

مامان نفس طلایی
24 مرداد 90 21:56



میسی
خاله الی بلا طلایی
24 مرداد 90 23:55
با سلام خدمت خاله گوگولیم خاله جونم جلوی این مامانیتو بگیر که میخواد زودتر از موعد تو این دنیا بیارتت نکه عجله دارهبه اون مامانیت بگو بزار وقتی اومدی برات برنامه ریزی کنه که تو هم حضور داشته باشی نظر بدی عزیزم





خاله جونی من به مامانیم وکالت دادم
مامان ریحان جیگر
25 مرداد 90 9:23
سلام وبلاگت خیلی قشنگه ایشالا که انتظارت زودتر به سر بیاد تا بتونی پسر گلت رو ببینی


قربونت عزیزم آدرست رو نذاشتی بیام مهمونی پیشت
مامان رها
25 مرداد 90 10:41
عزیز دلم امیدوارم کلیه نقشه هاتو کامل و خوب بتونی اجرا بکنی


خیلی ممنون عزیزم
خاله جون
25 مرداد 90 17:21
انشالله همه برنامه ریزیهای که دارید خوب خوب انجام بدید
موفق باشید


مرسی عزیزم
elikaaaaaaaa
25 مرداد 90 18:14
faghat montazelam zoodtal biyaayy ta jof lopatoo bekanammmm


من لپامو نمی دم خاله جونی آخه دلدم میاد
خاله الی بلا طلایی
25 مرداد 90 18:26
سلام خاله جون مواظب خاله الیکا باش شاید لپ واست نزاره ها





باشه خاله جونی
مامان نی نی طلا
26 مرداد 90 1:57
سلام مامان نی نی گولو.ما هم دقیقا مشکل شما رو داریم خونه ی کوجولو هم درد سر داره ها.ما سعی میکنیم فقط وسایل ضروری رو واسه نینیمون بگیریم
طهورا
27 مرداد 90 12:21
سلام عزیزم.ببخش مدتی سر نزدم.گرفتار اسباب کشی بودم و تازه امروز اینترنتم وصل شده. اصلااااااا اسباب کشی نکن که صلاح نیست.حال و روز منو ببین...یک هفته درگیرم و نای برام نمونده. اگرچه واقعا همه کمک میکنن اما میدونی که...یه کارایی هست که فقط خود آدم باید انجام بده و کسی نمیتونه کمکش کنه.من واقعا خسته اموتازه مثلا استراحت هم هستم.الان آخر هفته بیست و هشتمم
مامان پارسا جون
27 مرداد 90 17:07
ایشاالله بزودی یه خونه ی بزرگ بخرید تا همه ی وسایل نی نی گولو توش جابشه
مامی مائده
1 شهریور 90 23:42
ایشالا به موقع همه کاراتو انجام میدی اصلا نگران نباش