محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات مامانی

مرخصی و استراحت مامانی

1390/6/17 17:29
802 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  وروجکم

مامانی هر چند وقت یکبار مرخصی می گیره تا تو خونه استراحت کنه لبخندآخه رفت و آمد و ساعات

طولانی کار براش خسته کننده است امروز از فرصت استفاده کردم و به همه دوستای وبلاگیمون سر

زدیم می دونم که تو هم مثل مامانی از خوندن لذت می بری چشمکامروز صبح کتابهایی که دیروز گرفته بودم

رو برات خوندم واحساس کردم تو هم خوشت اومد niniweblog.comانشاالله وقتی  دنیا اومدی همه رو دوباره برات

می خونم  قراره با بابایی امروز بریم بیرون امیدوارم به تو هم خوش بگذره وروجکم قلبماچ راستی

مامان جون اینا قراره برن مسافرت از حالا مامانی کلی قول سوغاتی های خوشکل واسه وروجک داده

و  جدای از سوغاتی قراره یه سری وسیله هات رو هم بگیره حسابی خوش به حالت عزیزم عینک

 

 niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان رادين
17 شهریور 90 18:41
سلام ني ني گولو خوش به حالت به خاطر اين مامان مهربون وخوش به حالت به خاطر كتاب خوندن مامانت براي شما نازي وآفرين به شما مادر خوب راستي ماه آخر سعي كنيد يك كتاب رو چندين بار براي نيني بخوني اون وقت به همون كتاب حتما بعدها عكس العمل نشون مي ده. من كه مامان تبلي بودم فقط آهنگ هاي كودكانه براش مي خوندم يا گوش مي كردم.
سرور
17 شهریور 90 19:03
سلام خانومی . مرسی عزیزم
khale joon mo
17 شهریور 90 21:17
khosh be hale ninijon
محيا كوچولو
17 شهریور 90 22:42

سلام ممنون كه به من سر زدين
بااجازه لينكتون ميكنم


سلام
منم با افتخار لینکتون کردم
خان گوگولي بابا
17 شهریور 90 22:54
سلام ما ني ني گولو رو لينك تصويري كرديم چون هنوز نيومده خيلي نازه !


سلام مرسی دیدم خیلی جالب شده
ني ني شكلك
17 شهریور 90 22:59
با سلام مرسي كه به ما سر زديد بازم به ما سر بزنيد من هم شما را لينك كردم.


سلام
مرسی عزیزم
بابایی محمد پارسا جون
18 شهریور 90 0:40
سلام بابایی
نمی دونم احساس دلتنگیمو واسه تو و مامانیت چطوری بیان کنم
اما از لحظه ای که شماها از پیشم میرین دلم واستون یه زره می شه
3 تا دوستون دارم
اینو بگم که خیلی منتظر دیدنتم عزیزم


بابایی ما هم دلمون تنگ می شه برات 3 تا دوشت دالیم
مامان نفس طلایی
18 شهریور 90 1:01
سلام عزیزم اخ جون سوغاتی ی ی ی ی ی هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


مامان مرجان
18 شهریور 90 10:51
ممنون که به ما سر زدین گل پسر بازم پیش ما بیا ! منم عاشق کتاب گربه من نازنازیه هستم!!! اگه داری برام بخونش ! قربون اون صدای نازنینت ! زود زود زود نه نه سر موقع به دنیا بیا و یه دنیا شور و عشق و شادی رو به ماما و بابا هدیه کن !باشه!
راستی با اجازت لینکت میکنم گوگولی!


سلام خاله جون آدرس وبلاگتون می ذاشتی تا ما هم لینکتون کنیم
مامان مهنا
18 شهریور 90 12:05
وای خوش بحال محمد پارسا که کلی سوغاتی گیرش میاد اخه من عاشق سوغاتیم


آره خاله جون به مامانی می گم عکس سوغاتیامو بزاره براتون
بهار(مامانی شهراد)
18 شهریور 90 13:25
°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~
~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*


مرسی خاله جون
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 شهریور 90 23:18
خوش به حالت نی نی کوچولو. سوغاتی گرفتن خیلی خوبه.
مامان آریان جون
18 شهریور 90 23:31
نی نی خوش به حالت.سوغاتی گرفتن رو خیلیییییییی دوسسسس دارم
طهورا
19 شهریور 90 11:15
منم سوغاتی می خواااااااااام