محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات مامانی

مراسم ریحانه کوچولو

1390/5/5 20:44
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلمماچ

 

امروز منniniweblog.com , توniniweblog.com, خاله لیلیniniweblog.comو کیمیا جونniniweblog.comبا هم قرار داشتیم بریم دیدن یه

نی نی گولوی ناز و مامانشniniweblog.comآخه امروز مراسم ده روزش بودniniweblog.com

 

جات خالی بود هر چند آخر مراسم رسیدیم اما خوش گذشت niniweblog.com

 

 یه دخمل ناز که اسمشو گذاشته بودند ریحانهniniweblog.comniniweblog.com

 

امیدوارم تو هم که میای سالم و سلامت باشیniniweblog.comیه ساعتی اونجا بودیم و بعدش زود برگشتیم خونه

 

آخه مامانی باید استراحت می کرد.عزیزم این روز ها خیلی خسته می شم مخصوصا گرمی هوا

 

که آدم رو  کلافه تر می کنه ,اومدم خونه دایی سعید جون یه سر کوچیک بهمون زد اخه تازه

 

از سفر رسیده بود اما زودی رفت در ضمن بابایی هم امروز حال خوبی نداشت نمی دونم

 

چش شدهniniweblog.comخودش که می گه خوبم اما من اینطور فکر نمی کنم امیدوارم زودی خوب شه

 

شب به خیر کوچولوی مامانی و بابایی niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

دایی سعید
6 مرداد 90 19:36
fada mada jigare khodemon key miad machesh konam?!!!!



خدا نکنه فدام بشی دایی سعید جون




مامان ابوالفضل
6 مرداد 90 20:13
سلاممممممممممممممممممممممم
الهی
قدم نورسیدشون مبارک
ایشاالله روز خودت به موقعش
من با افتخار لینکت کردم
خوشحال می شم که جز دوستات باشم
شب خوش


قربون شما منم خوشحال می شم دوست خوبی مثل شما داشته باشم
مامان آریام عسل
7 مرداد 90 0:55
سلام ایشاالله کوچولوتون به سلامتی بدنیا بیاد. خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم و اگر کمکی خواستید در خدمتم


عزیزم ممنون از لطفت . با افتخار لینکت کردم
مامان پریسا
7 مرداد 90 11:39
سلام مامانی. نی نی خوبه؟ اینقدر خستش نکن . مواظب خودت و نی نی باش.


ممنونم عزیزم مواظب هستم
eli
9 مرداد 90 11:52
salam be nini goloye azizam omidvaram halesh khobbashe felan khodafez khale joonnn
elika
9 مرداد 90 11:52
mibosamet
مامان شازده کوچولو
9 مرداد 90 13:35
مامان تربچه
10 مرداد 90 10:15
ماه رمضان شد، مى و میخانه بر افتاد عشق و طرب و باده، به وقت ‏سحر افتاد افطار به مى كرد برم پیر خرابات گفتم كه تو را روزه، به برگ و ثمر افتاد با باده، وضو گیر كه در مذهب رندان در حضرت حق این عملت ‏بارور افتاد التماس دعا
مامان مهنا
10 مرداد 90 15:50
سلام مامانی خیلی وقته آپ شدم اما نمیایی سل بزنی ...من و دخملم منتظرتیماااااااااا