محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات مامانی

اندر احوالات پارسا کوچولو 2

1391/10/16 19:20
1,331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

فدات بشم از دیشب حالت خوب نبود  برات دارو شروع کردم  شب تا صبح نق نق کردی

و اگر من و بابایی به دادت نمی رسیدیم گریه می کردی گلوت خیلی ملتهب بود احتمالا

گلودرد داشتی بمیرم برات گریهصبح به نظر بهتر میومدی به همین جهت بردیمت مهد

روزهایی که می برمت و شما درب سبز رنگ و بنر های روی در مهدت رو می بینی

می زنی زیر گریه که نمیرم دلم برات کباب می شه و قصد می کنم که دیگه سر کار نرم

 و بشینم  تو خونه ازت مواظبت کنم اما چند روز که نمی بریمت و دلت برای اونجا تنگ

میشه روز بعدش با لب خندون میری بغل مربی هاتلبخند خداروشکر مربی خودت رو خیلی

 دوست داری شرح احوالاتت رو هر روز تو مهد  از مربیت میگیرم یولمربیت ازت راضی

هست فقط میگه  کمی تا قسمتی حسادت می کنی و بچه های دیگه جرات ندارن بیان بغل

مربیت چون انحصارا مال شماست و اگر خدای نکرده کسی از کنار مربیت عبور کنه با شما

طرف هست نیشخند البته از نه ماهگی که مهد گذاشتیمت این اخلاق رو داشتی  هیچکدوم از این

رفتارهارو ما بهت یاد ندادیم و تو خونه انجام نمیدی اما تو مهد کاملا اجرایی هست و برای

من و بابایی جای تعجب داره .مربیت می گه اگر بچه ای نق بزنه بخوام بغلش کنم دور از

 چشم پارسا باید باشه چون شما میزنیش و خودت میری تو بغل مربیت اینجاش نمیدونم

بخندم یا گریه کنمگریهقهقههسوالتو مهد از دست مربیت خیلی خوب غذا میخوری اما از وقتی

میای خونه فقط می می و شیرخشک می خوری و باید هم ترکیبی باشه بعد یا مشغول بازی

میشی یا می خوابی مثل حالا که لالاکردی و من هم از فرصت استفاده کردم اومدم برات

بنویسم چشمکمامانی هم تا می تونه برای مهدت غذا میزاره امروز که از مهد گرفتیمت خیلی خیلی

 

خوشحال و راضی بودی البته مربیت بیشتر می گفت غذاشو کامل خورده از صبحونه و

غذای مهد هم کاملا استفاده کردی و 2 ساعتی هم خوب لالاکردی از خود راضیافرین به پسر گلم

نانازم هر چی می گردم عکسهات رو پیدا نمی کنم احتمالا تو کامپیوتر محل کاربابایی

هست ولی چند تا عکس دارم از انها انتخاب کردم برات میزارم که  خالی از لطف نیست

 

 خیلی  دوستت داریم گلم  انشاالله همیشه سلامت باشی قلبماچچشمکبامن حرف نزن

 

پسر گلم عکس ها مال زمانی هست که هنوز نمی تونستی خوب راه بری . . . شما

یازده ماهگی راه افتادی انشاالله تو یه فرصت دیگه تاریخ تکاملت رو میزارم ماچ

 

 

 

 

عکس زیر مربوط به تابستون هست که هنوز نمی تونستی خوب بشینی و از ترس اینکه

سرت نخوره زمین دورت کوسن میزاشتمقلب

 

عاشق حموم هستی و اگر شما ببینی کسی رفته حموم و شما رو نبرده تا زمانی که طرف

از حموم در بیاد زار زار گریه می کنی نیشخند

بمیرم برات عکس بالایی مربوط به زمانی هست که  گلاب به روتون اسهال و استفراغ

شدید شدی البته تشخیص نهایی آنفلوانزا بودنگران

 

عکس فوق هم مربوط میشه به یک ماه پیش و شیوه های جدید ماست خوردن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

khale joon mo
17 دی 91 10:03
salam khobin bas ke mamani nayomad ma ham yademon raft biaym sar bezanim
khale joon mo
17 دی 91 10:04
ninimon cheghad bozorg shode dg nini nist ke na parsa
مامان مهنا
18 دی 91 20:05
ماشالا چ بزرگم شده
مامان کیان
18 دی 91 21:34
ای جوووووووووووونم عزیز خاااااااااااااااله چقدر آقا شدییییییی؟؟؟میام یه روز لپتو گاززززز میگیرم
این مامانی که نذاشت ما مراحل رشدت رو ببینیم ولی از این به بعد دیگه بزرگ شدن جیگلی و میبینیم
وای یادش بخیر یادتههههه مامانی پارسالا که نینی هامون تو دلمون بودن چقدر تند تند آپ میکردیم و روزی چند بار میومدیم واسه هم کامنت میذاشتیم


میزارم برات یک جا عزیزم که بزرگ شدنش رو احساس کنی غصه نداره


مامان کوثری
18 دی 91 23:52
با سلام با طراحی تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان و طراحی انواع تم های تولد در خدمت شما هستیم طرح های جدید تقویم ما را حتما ببینید http://temparti.blogfa.com/
مامان طلا
19 دی 91 19:31
گوگولییییییییییییییییییییی مگه تو مهد میری؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آله خاله جونی مهد میلم
مامان پریسا
19 دی 91 20:47
سلام عزیزم
خوبی؟
بالاخره مشکل نت حل شده؟
خدا رو شکر
خوشحال شدم اومدم دیدم 2 تا پست پشت سر هم گذاشتی
اخی عزیزم چش شده چرا سرما خورده؟


از وقتی مهد گذاشتمش سر جمع شاید 20 روزش سالم بوده همش سرماخورده و مریض هست
مامان پریسا
19 دی 91 20:48
پس پارسا کوچولو میره مهد به سلامتی
همیشه فکرت بودم که پارسا رو چکار میکنی ولی نشد که ازتون بپرسم.


آره عزیزم از 9 ماهگی میزارمش مهد کودک اوایل خیلی اذیت کرد ولی حالا خیلی خوب شده
مامان پریسا
19 دی 91 20:50
قربون این تپلی خودم برم

خاله راستی اپ کردم حالا که هستید پس منتظرتم


اومدم مامانی
مامان تارا و باربد
24 دی 91 14:56
ماشالا هزار ماشالا به این تپلی
مامان آرشيداقند عسل
30 دی 91 10:07
ماشالله چه پسمليه ناز و تپلي خدا حفظش كنه