محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات مامانی

خاطرات گل پسلی

1392/8/12 22:18
593 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گلم

پنج شنبه گذشته بعداز ظهر من و شما و بابایی رفتیم خونه بابایی (مامان) قربونت برم که عاشق خونه

بابایی هستی وقتی می فهمی که می خواهیم بریم پشت سر هم تکرار می کنی مانا مانا و دایی چشمک

به قول مامانی طی یک هفته خیلی لاغر شدی ناراحتآخه پسلی خوب غذا نمی خوره و همون یه ذره

هم که می خوری سر رقابت با پخی پخی هست و پلنگ صورتی نیشخندمی زاریشون کنارت و من یا بابایی

به آنها هم غذا می دیم و شما واسه اینکه غذاهاتو نخورن چند لقمه ای می خوری جدیدا هم خاله جون

کشف هایی داشتند شما در رابطه با یادگیری هم با این دو موجود رقابت داری و وقتی می گیم پیشی

یا پلنگ صورتی این کار رو انجام داد یا این حرف رو زد شما سریع تکرار می کنی و منظورتو می رسونی

که یاد داریچشمک جونم واست بگه پنج شنبه من و شما و مانا مانا و دایی امید رفتیم پیاده روی و البته

مامانی کمی خرید هم داشت مسیر رفت رو تا حدودی همکاری داشتی اما مسیر برگشت رو بغل

دایی امید و مانا مانا بودی و کلی خسته شون کردیکلافهبعدش هم کلا در اختیار خاله مانا مانا

بودی و هر از چند گاهی می رفتی اتاق دایی سعید و درخواست موسیقی می کردیچشمکعاشق

ترانه های تولد ت مبارکی و با شروع هر ترانه کلی می رقصی البته بیشترش رقص پا هستش خنده

جدیدا دایی جونا باهات کار می کنن که حرکات دیگه هم انجام بدی و یه چیزایی یاد گرفتی لبخند

پسر گلم الان که دارم برات می نویسم لا لا هستی باز آبریزش بینیت شروع شده چند روزی بود

که حالت خوب  بود و دارو بهت نمی دادم ولی باید باز شروع کنم فصل پاییز و زمستون دیگه برام

جالب نیست آخه همش شما مریضی ناراحتگریه

چیز هایی که جدید یاد گرفتی :

آیه اول سوره والعصر آنقدر با اشتیاق تکرار می کنی که من و بابایی کلی ذوق می کنیم

دایی رو  این روزها درست ادا می کنی

کلمات انگلیسی مثل stand up- cat- dog-rabit- taile-mouse- nose- hand-eye رو خوب تلفظ می کنی

ماست  - - - - - - -   ماس

  کلمات و جملات زیادی بیان می کنی عزیزم اما الان بیدار شدی و تمرکز مامانی از بین رفته انشاالله

تو فرصتی دیگه ادامشو می نویسم . تو بهترین هدیه خدا برامون هستی گلم من و بابایی خیلی دوستت

داریم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نرگس مامان حسام
13 آبان 92 9:27
گل پسری معلومه خیلی شیطونیا خاله.
مامان رادین
13 آبان 92 15:05
سلام دوست مهربونم



ممنون از جضور گرمت



و مرسی از پیام زیبای تبریکت



امیدوارم دوستهای خوبی برا هم باشیم ...









برا گل پسری







مامان امیرمهدی
13 آبان 92 16:18
مرسی عزیزم که به وبلاگمون اومدین.تشریف بیارین عکسهای تولد ببینین


خاله جون اومدیم
خیلی عالی بود
mana mana
14 آبان 92 16:03
عزیزمی بووووووس



مامان آریام
14 آبان 92 16:09
آفرین پسر باهوش


مرسی خاله جون
امید دایی:D
14 آبان 92 17:34
ویـــــــــــــــــــــــــــــــــــژ


وی______________________________________ژ
khalejoon mo
15 آبان 92 19:34



مامان سبحان - میوه دل
16 آبان 92 17:45
سلام گل پسر عزیزی داری خدا ببخشه بهتون . ممنون که به من و پسری سر زدین . خوشحال میشیم بازم بیاین پیشمون


ممنون عزیزم
چشم حتما مزاحم میشیم
مامان فاطمه
21 آبان 92 8:06
سلام عزیزم پلنگ صورتی و پخی پخی من زیاد سعی میکردم این روش رقابت بکار نبرم احساسم این بود که جنبه حسادتو دارم تو بچم تقویت میکنم نمیدونم دلیل علمی ندارم دوست خوبم اگه زیاد این روشو بکار میبری حتما یه تحقیقی در این زمینه داشته باش گلم ببخشید که اینجور صریح گفتما
مامان محمد پارسا
پاسخ
خواهش می کنم
مامان فاطمه
21 آبان 92 8:11
سلام عزیزم سلام
مامان فاطمه
21 آبان 92 8:14
سلام عزیزم ببخشید که بازم نظرمو میگما دوست خوب و گلم من خواهرم گفتار درمانگره و نظرشون اینه که اصلا با کودکان کلمات را به صورت غیر واقعی بکار نبرید مثلا بگویید گربه رفت آمد بیرون و از کار برد کلمات ددر،لولو و.. بپرهیزید چون کار دو کاره میشه یبار اشتباه بار بعد کلمه صحیح هر چند گفتار کودک قوی نباشد باید صحیح بکار برد بالاخره یاد میگیرد و تلفظ میکند و مادرش را شاد میکند بخشد از جسارتم محمد پارسا را دوست دارم
مامان محمد پارسا
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم تموم مواردی که گفتید رعایت می شود