محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات مامانی

نظرات (11)

مامان نفس طلایی
16 آبان 92 13:20
ای جانم ... التماس دعا بانو


مامان پریسا
17 آبان 92 3:18
ایشالله همیشه زیر سایه ی مرتضی علی سلامت باشه.


ممنون عزیزم
مامان پریسا
17 آبان 92 3:19
عزیزم. ممنون که بهم سر میزنی.

عکسهای تولد اماده شد. بفرمایید


سلام عزیزم
خیلی قشنگ بود انشاالله 120 ساله بشه گلم
مامان دوفلوها
17 آبان 92 22:55
ماشالله جقدر بزرگ شده من خیلی گرفتارم همه وقتمو گرفتن
مامان محمد پارسا
پاسخ
سلام خانمی ممنونواقعا آدم گرفتار میشه اما گرفتاری شیرینی هست
نوشين مامان آريا
18 آبان 92 13:40
ماشااله به اين پسر باهوش و ناز هميشه سلامت باشه اين نازنين با اجازه لينكتون مي كنم


سلام عزیزم
ممنون
من هم با افتخار لینکتون کردم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
19 آبان 92 8:40
عزاداریها قبول خیلی نازی ماشالله.
مامان محمد پارسا
پاسخ
ممنون عزیزمهمچنین از شما التماس دعا
مامان احسان
19 آبان 92 13:45
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدید ماشالله چه ماهی دارید خدا نگهدارش باشه
مامان محمد پارسا
پاسخ
سلام خانمی خواهش می کنم وظیفه استخدا همه نی نی ها رو حفظ کنه
الهام مامان رامیلا
19 آبان 92 18:10
ای جان خدا نگهدار ش باشه
مامان محمد پارسا
پاسخ
ممنون گلم
مامان پارسا و پرهام
21 آبان 92 11:27
چه خواب نازی رفته .خدا حفظش کنه
مامان حسین جون
25 آبان 92 9:34
الســـــــــــلام علیـــــــــــــــک یا اباعبدالله الحسیـــــــــــــن(ع) ممنونم از حضور گرمتون این ماه عزا رو به شما وخونواده محترم تسلیت میگم التمـــــــــــــــاس دعــــــــــــــــــــــــا ان شـــــــــاالله خدا پسرنازتون رو براتون حفظ کنه وزیر سایه آقا زنده وسلامت نگهش داره
مامان محمد پارسا
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین
لیلی
11 آذر 92 18:13
ممنون عزیزم محمد پارسا چه اسمی ما اول میخواستیم این اسمو بذاریم چون بابی پارسا یا همون بابا بزرگ پارسا اسمش محمده یعنی شوهر بنده خلاصه خیلی گل پسرتون شیرین و نازه خدا حفظش کنه زیر سایه شما منم لینکتون کردم
مامان محمد پارسا
پاسخ
ممنون عزیزم من هم لینکتون کردم