محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات مامانی

خاطرات گل پسلی

1392/8/21 23:04
545 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیز دلم و تمومی دوستان خوبمونقلب

پسر عزیزم دو شب پیش حالت بهم خورد و تا صبح من و بابایی ازت پرستاری کردیم و دیروز

رو هم کامل خونه بابایی (مامان) بودی از محل کار زنگ زدم به خاله مانا مانا و حالت رو

پرسیدم  که گزارش رسید خوبی و در حال تی و جارو زدن آشپزخونه  هستی از اینکه حالت

 خوب بود خیلی خوشحال شدم به بابایی هم خبر خوب شدنت رو دادم اما از عصر سرفه

های شدیدی داشتی و امروز هم علایم سرما خوردگی داری بینیت آنقدر تمیزش کردم قرمز

 شده سینوس هاتو روغن مالی کردم آبریزشت شدیدتر شد بی حال و بهونه گیر شدی اما

دست از بازی و شیطونی نمی کشی خونمون همچنان دچار انفجار هست و مامانی هم

 آنقدر  که باهات بوده و مخصوصا حرف زده حال نداره در حال حاضر فرشته نجات مامانی

 یعنی بابایی سر رسید و برای خرید ما یحتاج شما دو تایی رفتید سوپر مارکت سر خیابون و

 من فرصت کردم بیام چند کلمه ای بنگارم .

در هفته ای که گذشت اتفاق خاصی نیافتاده جز بیماری شما البته اینو بگم جمعه مامانی

امتحان فنی وحرفه ای داشته اما هنوز هیچ جوابی دریافت نکردم امیدی به قبول شدن

نیست آخه فرصت نکردم خوب درس بخونم  ناگفته نمونه شما خیلی در درس خوندن به من

 کمک کردی عزیزم تموم کتابم آثار نقاشی شما روش هست و البته دو روزی که درس می

 خوندم اعضاء و جوارح شما و مامانی پر بود از جوجو و پیشینیشخند

 

 

این روزها عصرها انواع کلاس آموزشی برات دارم که عبارتند از ترک پوشک ، می می ،

نقاشی و هر چی که خودت دوست داشته باشی هیچکدومشون اجباری توش نیست و با

بازی و تفریح همراه هست انشاالله بتونیم در این زمینه ها موفقیت هایی کسب کنیم .در

ادامه چند عکس میزارم از هفته ای که گذشت.

 

 

محمد پارسا در حال نقاشی :

 

 

 

واین هم اثر هنری محمد پارسا :

محمد پارسا در حال مطالعه و نقاشی : 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان رادین
22 آبان 92 0:28
سلام عزیزم عزاداریهای شما هم قبول برو خصوصی
مامان محمد پارسا
پاسخ
ممنون که قابل دونستی عزیزم خیلی قشنگ بود انشاالله 120 ساله بشه
khale joon mo
22 آبان 92 17:12
مامان طلا
24 آبان 92 12:20
عزیزم ماشاله خیلی بانمک شده محمدپارسا
مامان محمد پارسا
پاسخ
ممنون عزیزم
fariba
24 آبان 92 13:24
سلام با اجازتون عکس جگرگوشتون رو زدم تو وبلاگماگه یه وقت راضی نبودین خبر بدین حذفش کنم.
مامان محمد پارسا
پاسخ
ممنون عزیزم اشکالی نداره
نوشين مامان آريا
25 آبان 92 12:09
عزيزم ايشااله هيچ وقت مريض نشي و آفرين به گل پسري هنرمند عزيزم تو اين لباس خيلي نازي
مامان محمد پارسا
پاسخ
ممنون خاله جونی
✿مامان علی خوشتیپ✿
25 آبان 92 13:54
سلااااااااااام...هزار ماشاالله چقدر ناز و خوشگل و آقا شده...ببوسیدش از طرفم خصوصی
مامان محمد پارسا
پاسخ
ممنون اومدم
مامانی کسرا
25 آبان 92 22:34
ممنون که به ما سر زدید ماشالله چه پسمل نازی انشالله بلا به دور زودتر خوب شه
مامان محمد پارسا
پاسخ
ممنون گلم
مامان تارا و باربد
27 آبان 92 11:40
من عاشق این پسرک تپلیت هستم ایشالا بلا همیشه ازش دور باشه دوست گلم
مامان محمد پارسا
پاسخ
قربونت
مانا مانا
28 آبان 92 21:49
گوگولیه خودمه
مامان محمد پارسا
پاسخ
عشقمی مانا مانا
مامان نازدونه ها
12 آذر 92 7:22
ماشالله به گل پسر دوست داشتني مون
مامان محمد پارسا
پاسخ
قربونت عزیزم ممنون بهمون سر زدی
مامان احسان
17 آذر 92 20:00
سلام محمد پارسا تو سبد رفتی چه کار خوشکل شدی تو لباس علی اصغر
مامان محمد پارسا
پاسخ
خاله جون ممنون که بهمون سر زدی