محمدپارسامحمدپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات مامانی

کوه و جنگل

1390/4/26 22:08
675 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

امروزمن و تو و بابایی به همراه بابا جون اینا و دایی جون رضا و مادرجون رفتیم کوه و جنگلniniweblog.com

اینو بگم خاله جونای مامانی هم بودن اما خاله جونای تو چون کار داشتند نتونستن

بیانناراحت امروز ,روز خیلی خوبی بود و خاطره اش برای همیشه تو ذهنم می مونهniniweblog.com

اتفاقات خیلی جالبی واسمون افتاد مخصوصا بابایی که نمیشه اینجا نوشتنیشخنداما من

خیلی نگرانت بودم که با اون همه بالا و پایین پریدن ها و کوه نوردی های من بلایی سرت نیاد.

ساعت 9 شب از کوه برگشتیم سریع اومدم این روز رو اینجا ثبت بکنم لبخند خیلی خسته ام

امیدوارم سال آینده با هم بریم کوهنیشخنداز همون اول بهت یاد می دم چطور بری کوهنوردیچشمک

عزیزم من برم استراحت بکنمniniweblog.comفردا صبح باید با هم بریم قام قام بازیبغلماچ

 

 

 

 niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سيدمهدي
27 تیر 90 4:52
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥ سلام ستاره قشنگم . شما به وبلاگ آپ شده من دعوت شدي .. آپمممممممم █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥
نی نی توپولی
27 تیر 90 14:17
سلام مامان نی نی گولو مواظب خودت و نی نیتون باش (کوهنوردی تو این دوران..)
بابایی
27 تیر 90 18:31
سلام عزیزم
وبلاگ خیلی قشنگه
دستت درد نکنه
دوستون دارم



ممنونم بابایی
نی نی توپولی
27 تیر 90 20:12
سلام کتاب ریحانه بهشتی را مطالعه کنید.
دانيال
28 تیر 90 11:00
سلام خاله جون من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم با احترام دانيال
elika
28 تیر 90 11:05
elahi ghorbonet bere khale joonnnnnnnnnnnnnnnn
مامان تربچه
28 تیر 90 17:49
خسته نباشی خانمی انششااله همیشه به خوشی
سيدمهدي
29 تیر 90 1:50
سلام. به خواهري عزيزم . محبت ميكني تشريف بياري آپممممممممممممممم
الهام (مامان صدگل)
29 تیر 90 8:21
سلام بازهم مزاحم شدم يادتون نره به كد32راي بدين با ارسال تلگراف به مديريت :مرسيX
مامان سارال و صبا
29 تیر 90 21:53
سلام.ممنون که به وبلاگم سرزدید.خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم.باتشکر
الناز
13 خرداد 93 18:58
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ----